2008-06-18, 21:17
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chiliman
Oj vad jag har längtat, äntligen är det snart dags! Antagligen är det väl någon helt otippad ny person med i programmet, eller någon engelsk kändis som vi inte känner till. Men mitt helt omotiverade förslag är den tyska tjejen som var mästare på nurnbergring. (är det hon du menar jomenvisst?)

Hoppas på riktigt sköna challenges detta år, en rejält underskattad är den där dom ska odla bensin, men bästa hittills är nog nordpolen och den afrikanska
En bra gissning, men har lite svårt att se vad hon ska göra för något. Känns som om alla roller är tagna så att säga.
Det behövs knappast några fler "host's" och som raceförare är det ju the Stig som gäller.
Jag antar att Stig är kvar med tanke på att han sitter med i reklamen.

Jag skulle gissa på att det kommer att vara någon form av side-kick, dvs en välidgt liten roll.
Vore dock kul att se mer av tyskan som sagt
Citera
2008-06-19, 00:02
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
som raceförare är det ju the Stig som gäller.
Jag antar att Stig är kvar med tanke på att han sitter med i reklamen.

Vore dock kul att se mer av tyskan som sagt

Ursäkta att jag klipper i ditt inlägg, tog bara ut det jag tänkte kommentera.

Utan The Stig, inte samma Top Gear.

Ang Schmidt så kanske hon får köra tidtagningar med muskelbilar på Nurnbergring som ett nytt stående inslag? Jag bara spånar, men det skulle vara ett intressant grepp.

Som sagt, håller dom bara samma höga klass på sina challenges så kan det inte gå fel. Hade önskat att dom tagit bort kändistävlingen, men det lär väl inte hända.
Citera
2008-06-19, 01:01
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ang Schmidt så kanske hon får köra tidtagningar med muskelbilar på Nurnbergring som ett nytt stående inslag? Jag bara spånar, men det skulle vara ett intressant grepp.

Det hade varit ett mycket välkommet inslag! Kanon-idé faktiskt

Du borde nästan maila Top Gear med detta förslag.....

Det som talar emot är transport av bilar till och från ringen... sen att få tillstånd från tillverkaren att låta en lånad bil köras på en av de farligaste banorna som finns....
Citera
2008-06-19, 14:26
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursäkta att jag klipper i ditt inlägg, tog bara ut det jag tänkte kommentera.

Utan The Stig, inte samma Top Gear.

Som sagt, håller dom bara samma höga klass på sina challenges så kan det inte gå fel. Hade önskat att dom tagit bort kändistävlingen, men det lär väl inte hända.
Hah! Håller helt med. Reasonably-priced car grejen de kör med är det enda som verkligen är tråkigt i det programmet.
Brukar hoppa över det om personen inte är väldigt intressant. Dock så säger engelska kändisar mig inte särskilt mycket...

Jag undrar om det kommer en bil som slår Ascari A10:an?
Citera
2008-06-19, 14:32
Medlem
ni-ar-fjortisars avatar
James May är ju helt klart bäst i serien!

Håller med om att reasonably priced car-grejen är tråkig och onödigt lång
Citera
2008-06-19, 17:00
Medlem
StyleWarss avatar
Som man har väntat! Captain Slow är även min favorit, men African Stig och Fat Stig (Afrika- och Amerikaspecialen) och liknande gillar jag.

Så nya karaktären kan nog bli kul!
Citera
2008-06-20, 02:24
Medlem
Calaveras avatar
Äntligen! Som man har väntat, blir en fin avrundning på midsommarhelgen, för man kan väll vänta sig en torrent på söndag?

Ska bli trevligt att se vad det blir för en ny typ, hoppas de lyckas bara. Tycker som ni att star in reasonably priced car saken är tråkig, vem som är min favorit av de tre vet jag inte riktigt dock...
Citera
2008-06-21, 12:09
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calavera
Äntligen! Som man har väntat, blir en fin avrundning på midsommarhelgen, för man kan väll vänta sig en torrent på söndag?

Ska bli trevligt att se vad det blir för en ny typ, hoppas de lyckas bara. Tycker som ni att star in reasonably priced car saken är tråkig, vem som är min favorit av de tre vet jag inte riktigt dock...
Den bör komma upp på kvällen (natten om så vills) på Privata trackers såsom sct, tb, tl scc osv.
Dock brukar de publika inte vara allt för efter när det gäller eftertraktade serier som Top Gear.
Citera
2008-06-22, 22:28
Medlem
knoxahs avatar
Top.Gear.S11E01.WS.PDTV.XviD-ANGELiC '

Finns ute, i alla fall på Torrentbytes. Nu ska laddas ned.

Senast redigerad av knoxah 2008-06-22 kl. 22:53.
Citera
2008-06-22, 23:25
Medlem
Flyktsodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity
Brukar hoppa över det om personen inte är väldigt intressant. Dock så säger engelska kändisar mig inte särskilt mycket...

Detta är något jag håller med om till till fullo. Antar att precis alla tittare i alla de länder som serien exporteras till tycker likadant. En synnerligen internationell serie som fungerar i vilket land som helst, med kraftigt undantag för detta inslag
Citera
2008-06-22, 23:37
Medlem
Claritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktsodan
Detta är något jag håller med om till till fullo. Antar att precis alla tittare i alla de länder som serien exporteras till tycker likadant. En synnerligen internationell serie som fungerar i vilket land som helst, med kraftigt undantag för detta inslag
Japp. Hoppade även över denna gång

Var ett bra avsnitt;

EDIT:
knoxah:
Citera
2008-06-23, 12:14
Bannlyst
Underhållande som alltid.
Älskar att de alltid ska köra på James May när de gör sina tävlingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera