2008-06-16, 13:04
Medlem
Hejsan. Har en acer travelmate 5510.
Jag kpte den hos inet tror jag eller ngt, men nr jag kpte den fick jag inga cd skivor med. Ska det verkligen vara s? Tnk om jag vill formatera om datan, vad ska jag gra d? Har windows vista home premium
Citera
2008-06-16, 13:18
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst
Jag kpte den hos inet tror jag eller ngt, men nr jag kpte den fick jag inga cd skivor med. Ska det verkligen vara s? Tnk om jag vill formatera om datan, vad ska jag gra d? Har windows vista home premium

Dom gr s nufrtiden. Vill du ha skivor fr du kontakta Acer (om jag inte minns helt galet)
Citera
2008-06-16, 13:19
Medlem
Citat:

Frmodligen har datorn en sk. terstllnings partition. Eller ocks fr du gra skivor sjlv.
Citera
2008-06-17, 12:14
Medlem
Okej, om man ska kontakta acer d, hur lngt tid tar det o f cd skivorna, och kostar det ngot ?
Citera
2008-06-17, 16:44
Medlem
pirates avatar
Citat:
Okej, om man ska kontakta acer d, hur lngt tid tar det o f cd skivorna, och kostar det ngot ?

Skicka mail och frga r nog det bsta du kan gra.
Citera
2008-06-17, 16:59
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phlaxurqx
Frmodligen har datorn en sk. terstllnings partition. Eller ocks fr du gra skivor sjlv.

Det har de o den heter Acer eRecovery.
Sk p det p din dator s fr du fram ett terstllningsprogram som r kanon!
Citera
2008-06-17, 22:46
Medlem
Aha nice. Tur ..
men man mste anvnda ett lsenord, men pallar inte gra det nu, fr jag har inte virus eller divers saker..
Citera
2008-06-17, 23:15
Medlem
Plus avatar
Citat:
Aha nice. Tur ..
[...] men pallar inte gra det nu, fr jag har inte virus eller divers saker..

Jag skulle rekommendera att du brnner dina skivor innan du fr virus fr att underltta terstllning och eventuell omformatering.
Nr du fr virus kan det vara fr sent...
Citera
2008-06-18, 12:51
Medlem
Nr man kper Acer s finns det alltid "Acer eRecovery" funktionen som r en sprillans ny verision utav ditt OS som du bara kan brnna och vipps s har du nya skivor. Det gr nog att bestlla frn Acer ocks men det r bara ondigt.
Citera
2008-06-18, 13:06
Medlem
Ok tack fr hjlpen, problem is solt eller hur man sger (A)
Citera
2008-06-19, 00:50
Medlem
eskims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegeneral
Nr man kper Acer s finns det alltid "Acer eRecovery" funktionen som r en sprillans ny verision utav ditt OS som du bara kan brnna och vipps s har du nya skivor. Det gr nog att bestlla frn Acer ocks men det r bara ondigt.

Man behver inte ens brnna skivor , det funkar perfekt utan de!
Citera
2008-06-19, 15:00
Medlem
Men den dra eRecovery, om jag kr den, kommer datorn formateras om och kommer alla mina filer g bort, om jag nu inte brnner dom p cd skivor ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in