Jag har testat samma erbjudande med Gratisbio fast utan biobiljetter och det funkade jättebra. Jag har även testat det du länkar till men jag har inte fått något ännu men det var bara en vecka sedan så det kommer nog ska ni se.
nån som vet vad som stod i mailet? fort behöver veta!
Hej ****
Vi uppskattar att du är kund hos oss och hoppas att du skulle kunna avsätta ett par minuter för att svara på några frågor för att på så vis hjälpa oss att förbättra vår sajt. Vi driver kontinuerligt interna projekt för att förbättra våra produkter och tjänster och det är extra viktigt för oss att få synpunkter från våra kunder. Som tack för att du svarar på frågorna ger vi dig 50 kr att spela för.
Se upp med Axel, han är allmänt spydig och stänger ner chatten innan man hinner prata färdigt med honom.
Någon som vet vart man ska skicka mail för att klaga på deras support? (supporten lär ju inte gå bra att skicka till).
ALDRIG att jag kommer sätta in ett korvöre hos Unibet. Deras bemötande hos supporten är under all kritik. Detta får mig verkligen att sakna tiden hos Betsafe där man fick ett seriöst bemötande.
Senast redigerad av Qirren 2009-01-27 kl. 17:53.
Tydligen, det var bara "utvalda" kunder som fått den till sin mail (aka kunder som har spenderat pengar på sidan).
De verkar ju i sin tur inte ha någon koll på vilka deras utvalda kunder är. Jävla bolibompa nivå hos Unibet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!