2010-01-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante7
Alltså lugn nu!!!!!!!!!!
Jag trodde lika som juventuskaph eller vad han/hon heter, vem skulle kunna veta att det är en ny bonus om ingen säger att den är ny???????????
Den ser ju exakt likadan ut som den förra med quiz, men det fungerar

Varför skulle man tipsa om en gammal för? Majoriteten av bonusar folk tipsar om här är nya, därav är det något man bör förvänta sig också. Hur dumt är det att tro att alla ska säga "här är en ny bonus". No shit, jag trodde den var gammal?

Suck.
2010-01-25, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yayayay
Varför skulle man tipsa om en gammal för? Majoriteten av bonusar folk tipsar om här är nya, därav är det något man bör förvänta sig också. Hur dumt är det att tro att alla ska säga "här är en ny bonus". No shit, jag trodde den var gammal?

Suck.

Vaf'n vill du!
Om man ser att en bonus ser exakt likadan ut som en gammal så är det såklart att man tror den är gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Litte vett borde du också ha!
Och jag kan säga att det postas väldigt ofta gamla koder här, för du verkar vara någon helt ny här?????????
2010-01-25, 19:04
Medlem
Ja men man kan ju kolla länken innan man går till angrepp? det är ju därför denna diskussion uppstått så sluta gnäll på han som la ut den :P
2010-01-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante7
Vaf'n vill du!
Om man ser att en bonus ser exakt likadan ut som en gammal så är det såklart att man tror den är gammal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Litte vett borde du också ha!
Och jag kan säga att det postas väldigt ofta gamla koder här, för du verkar vara någon helt ny här?????????
Vänta... var det du som sa "Alltså lugn nu!!!!!!!!!!"?

Borde du inte göra det själv, i och med att du ber andra att göra det?

Sedan så är den inte exakt likadan, så ni som tycker att den är det, lägg ner lite mer tid på att kolla om den verkligen är det, innan ni säger horunge och andra saker (eller hetsar upp er, som du, ante7, gör).

Och nej, jag skulle vilja hävda att majoriteten av de bonusar som postas här är nya.
2010-01-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yayayay
Vänta... var det du som sa "Alltså lugn nu!!!!!!!!!!"?

Borde du inte göra det själv, i och med att du ber andra att göra det?

Sedan så är den inte exakt likadan, så ni som tycker att den är det, lägg ner lite mer tid på att kolla om den verkligen är det, innan ni säger horunge och andra saker (eller hetsar upp er, som du, ante7, gör).

Och nej, jag skulle vilja hävda att majoriteten av de bonusar som postas här är nya.

Håller med min vän yayayay fullt ut!!

Ni tror la inte på fullaste allvar att jag sitter och slänger upp en gammal bonus!? Frågan e om den gamla sportquiz-bonusen ens finns kvar.

Ta reda på lite fakta innan ni börjar kritisera fram och tillbaka!

Så, slut på OT nu gubbs!
2010-01-25, 21:36
Medlem
juventuskahps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruden
Vafan vill du ditt jävla ollon!?

Det e ju förfan en helt ny bonus på 25 spänn som betsson ger!

Förra handlade om sportfrågor i allmänhet!!

Denna går ut på frågor om OS!!

Fick mailet om denna idag från betsson och jag har använt båda bonusarna... så kom inte här och spela Allan... pajjas!

Lugna puckar Gummisnodden!
ber om ursäkt, men du kan ju lugna ner dig och sluta fucka tråden, den ser EXAKT likadan ut.
2010-01-25, 21:58
Medlem
simontimons avatar
Det går inte att föra över betsafe vinster som man vinner på freespinsen till odds? vann 10€ dubblade upp, men kan inte överföra 10€ till odds.?
2010-01-25, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simontimon
Det går inte att föra över betsafe vinster som man vinner på freespinsen till odds? vann 10€ dubblade upp, men kan inte överföra 10€ till odds.?

Hur mycket vann du på freespinsen?

Om du vann 5 euro och fått upp de till 10 euro så kan du ''bara'' föra över 5 euro

Med dom kvarvarande 5 euro så kan du vinna upp de igen och föra över allt över 5 euro
2010-01-25, 22:01
Medlem
simontimons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hur mycket vann du på freespinsen?

Om du vann 5 euro och fått upp de till 10 euro så kan du ''bara'' föra över 5 euro

Med dom kvarvarande 5 euro så kan du vinna upp de igen och föra över allt över 5 euro
Det funkade nu helt plötsligt nice, ska casha ut en del sen.
2010-01-26, 13:20
Medlem
PokerXs avatar
http://www.nordicbet.com/swe/docs?content=express

spela vår nya skraplott Express - helt riskfritt!
NordicBet presenterar stolt en ny, spännande produkt: skraplotten Express

Från 25:e januari till 3:e februari får du chansen att prova spelet helt utan risk!

Klicka nedan för att få din riskfria skraplott. Det första spelet du gör efter att du har klickat på knappen är det riskfria spelet. Om du inte vinner så får du pengarna tillbaka!

* Om du redan har ett konto, vänligen klicka på "Logga in"-knappen nedan för att erhålla din gratislott.
* Om du inte har ett konto än, vänligen klicka på "Öppna konto"-knappen.
2010-01-26, 13:58
Bannlyst
Hej, jag har lyckats få tag i några koder från betsson och en från bwin som ni får, varsågod

Bwin 30 kr
CW3T-HT96-9TG3

Betsson odds:

Här kommer dina 25 kronor att spela för på Betsson Odds.
Din unika voucher-kod är: 32TEC L33FH 3MZH3

Betsson trader:

Här kommer dina 50 kronor att spela för på Betsson Trader.
Din unika värde/voucher-kod är: 353PN E83PT M4T37

Betsson odds 50kr

Här kommer Dina 50 kronor att spela för på Betsson Odds.

Din unika kampanjkod är: 3848V 2H4U5 KB539
2010-01-26, 14:01
Bannlyst
Jag bjuder även på en till betsson 25kr(p.s det är inte samma kampanj som den nya quizen utan det är en annan, så du kan anävnda båda.

Här kommer dina 25 kronor att spela för på Betsson Odds.
Din unika voucher-kod är: 333TX 5DTHF MMX3C

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in