* The Bonus money must be wagered 20 times and the account balance must be brought up to a minimum of $300.Only the winnings above $300 can be withdrawn. The maximum amount that you can withdraw is $100.
...
men gör som ni vill och spela 10$ på ett odds på 40. Sitter det så har ni era 400$ och är halvvägs mot 100$-
Dom kunde ju skippa det där med "brought up to a minimum of $300" så hade det varit ett halv-okej erbjudande.
Senast redigerad av fboy 2009-10-13 kl. 19:05.
* The Bonus money must be wagered 20 times and the account balance must be brought up to a minimum of $300.Only the winnings above $300 can be withdrawn. The maximum amount that you can withdraw is $100.
...
men gör som ni vill och spela 10$ på ett odds på 40. Sitter det så har ni era 400$ och är halvvägs mot 100$-
Dom kunde ju skippa det där med "brought up to a minimum of $300" så hade det varit ett halv-okej erbjudande.
vadå? måste man spela upp till 300$ innan man kan ta ut? Menar dom inte att man måste omsätta 300$?
fick nyss detta, kanske fler som vill kolla sin mail tänkte jag
Vi ber så mycket om ursäkt för felet i nyhetsbrevet som du fick den 12e oktober.
Ämnesraden blev av misstag ”Dubbelt upp på din nästa insättning” vilket inte mailets rätta innehåll handlar om. Vi hoppas att du fortsätter att läsa våra nyhetsbrev så att du inte missar nästa (riktiga) erbjudande.
Som en ursäkt erbjuder vi dig en kod för ett gratisvad på 50 kronor istället.
fick nyss detta, kanske fler som vill kolla sin mail tänkte jag
Vi ber så mycket om ursäkt för felet i nyhetsbrevet som du fick den 12e oktober.
Ämnesraden blev av misstag ”Dubbelt upp på din nästa insättning” vilket inte mailets rätta innehåll handlar om. Vi hoppas att du fortsätter att läsa våra nyhetsbrev så att du inte missar nästa (riktiga) erbjudande.
Som en ursäkt erbjuder vi dig en kod för ett gratisvad på 50 kronor istället.
så stod koden här.
har varit medlem där i ca ett halvår och omsatt mycket pengar, dock får jag inget mail? vad tror du kan vara felet
Hade denna i min inkorg, har redan konto och orkar inte göra fakekonton.
Först till kvarn, skriv om du tar
Din unika värdekod är:
JHJCLGX
GÖR SÅ HÄR:
1. Klicka på länken ovan och klicka på ”Öppna Spelkonto”
2. Ange värdechecken där det står ”Bonuskod för registrering”
3. Gör registreringen klar och bekräfta länken som kommer till din mail
4. Pengarna finns nu på ditt konto! Dags att börja spela & vinna pengar!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!