Citat:
Ursprungligen postat av juppy
Tror inte det är bingobonuskort, det hade dom väl inte skickat med posten?
För att svara dig så: Antar att du menar rakeback och nej, om du registrerar dig på en pokersida med BRM.com så kan du inte få rakeback på den sidan. Däremot bara för att du registrerar dig på BRM.com betyder inte det att du inte kan få rakeback om du registrerar dig genom en annan affiliate som erbjuder rakeback.
Pokerstrategy har en del vettiga videor men man måste vara aktiv och spela in en viss mängd pengar i rake för att få se vissa videor och artiklar. Vad det gäller bonusen så funkar det i princip likadant som BRM.com. Dom har avtal med vissa pokersajter och du får välja på några av dessa och du får 50$ av pokersajten, inte pokerstrategy.
Ja du har nog rätt, jag har bara svårt att se en site "ge bort" pengar på ett sätt så att det inte kan återkomma till dom senare, dock är dom ju generösa med freespinsen 2ggr/vecka så det är ju möjligt att du får något roligt. Bäst är nog att du mailar dom och ser vad det är.
Synd det där med rakebacken, känns som att det kan komma tillbaka och bita en i baken ifall man senare kommer upp i nivå och vill fortsätta på den siten men det finns ju många fler siter att regga sig på då. Känner du till fler siter än BRM & pokerstrategy som erbjuder gratisrullar men inte tar bort möjligheten till rake? Lite synd dock då jag fastnat lite för BRM's upplägg.
Ang pokerstrategy så tror jag att jag "dumpar" dom, hittade torrents med (alla?) artiklar och videos från cardrunners och dom ska vara bra, så jag får studera dom innan jag återgår till pokern och bränner bort mina pengar på ogenomtänkta drag.