Flashback bygger pepparkakshus!
2008-06-16, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Jaha? Jag dricker väldigt, väldigt sällan.. Jag förstår din poäng när du menar svenskar i allmänhet, men nu blev ditt inlägg ju riktat till mig personligen.

Jag uppför mig på ett civiliserat sätt i det avseendet att jag aldrig kallat en kvinna för hora. Jag våldtar inte kvinnor, för ett jävla liv på bussen/språvagnen, rånar inte folk på mobiler, slåss på stan eller irriterar folk genom att ringa och ge idiotiska förslag/bud på Blocketannonser.

Jag stenar inte min syster om hon gör personliga val jag inte överensstämmer med och jag ställer inte till med ett jävla liv om någon råkar yttra sig negativt om min religion

Varför påstår du då att alla invandrare gör detta du nämner nu?
Citera
2008-06-16, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sprawl
Du låter ingenting. Vad ska du göra åt att Muhammed går före dig i kön och hotar med en fetesmäll i fejan om du opponerar dig. Du kommer stå där med din svenska skam. Det är vad som kommer att ske.

Har aldrig hänt mig, men om det skulle hända, skulle jag självkart sagt till denne på skaften eller alternativt ringa polisen. Skulle han välja att slå till mig, skulle jag knappast stå still och vänta på slagen...
Citera
2008-06-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Varför påstår du då att alla invandrare gör detta du nämner nu?

Det har jag aldrig påstått. Jag vidhåller dock att det är ett tämligen vanligt beteende, och att det av någon anledning verkar kunna kopplas samman med en och samma etnicitet, gång på gång.
Citera
2008-06-16, 16:00
Medlem
Aakes avatar
Tja, de stackarna har ju inte så mycket annat att vara stolta för än när deras lag lyckas filma till sig en seger i en bollsparkarmatch.
Citera
2008-06-16, 18:41
Medlem
Relijuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Är detta ren avundsjuka? Eller ska ni gång på gång hitta fel på invandrarna? Genomsök era fel först! Dömer du andra, kommer du känna dig dömd av andra...

Avundsjuk? Så pass mycket att jag vill ta ledigt från mitt jobb för att hänga på min ratt, och bara trycka när jag känner för det.

"en fågel på trottoaren?" MÖÖÖH!

"en gammal tant på övergångstället, hon är väl troligtvis döv; men va´fan vi testar ändå!" MÖÖH!

Mitt på min lediga dag, under glädjens rus av febrilt tutande; ringer min mobil.
Jag byter hand från tuta till växeln och lägger i friläge och rullar in på en parkering (naturligtvis är jag vid <butik> utan att gå in - det handlar om att köra runt och tuta! Inte handla!)

"Relijun, Det är midsommar på fredag! Det blir nog för mycket folk och.."
och jag svarar direkt;
"Återbud! Tutning _ÄR_ bättre! Jag har sett ljuset i tunneln och det låter som fasen!! *klick*

PS. "mööh" är min generella uppfattning kring hur tutljud kan breskrivas i bokstäver ty "tut"spektrumet är enormt.

Men allvarligt talat; Det finns mycket mera ljud ute i samhällen; moped-pojkarna och vesp-fjortisarna är nog snäppet mer provocerande än de pittoreska invandrarna med deras passion av genuin tutning. Dessutom skapar det en finare och mera sanningsenlig helhetsbild av dagenssamhälle - ljud kan alla höra (förutom de döva)
Senast redigerad av Relijun 2008-06-16 kl. 18:49.
Citera
2008-06-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aake
Tja, de stackarna har ju inte så mycket annat att vara stolta för än när deras lag lyckas filma till sig en seger i en bollsparkarmatch.

Det bästa vore ju om de firade sitt så högt älskade lands framgångar på fotbollsplanen med att flytta tillbaks till detsamma
Citera
2008-06-16, 23:03
Medlem
Det som fascinerar mig är den enorma fosterlandskärleken dessa individer visar upp vid olika tillfällen. Är det inte en vunnen fotbollsmatch så är det pga att militärjuntan har tagit död på X antal andra svartskallar eller att hemlandet officiellt blivit självständigt etc. Denna gigantiska fosterlandskärlek, som f.ö är c.a 100 gånger starkare än den måttliga affektion gemene svartskalle har gentemot Sverige, är givetvis inte tillräckligt för att de ska ha någon som helst lust att återvända till paradiset. ¨
Citera
2008-06-17, 18:45
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Jag bor vid vid möllan i Malmö som bekant är skapligt invandrarberikat.
Att det är mycket liv i centrum på en av Sveriges största städer var jag väl medveten om när jag flyttade hit.
Men något som fascinerar mig är detta eviga tutande.
Jag brukar skämta med mina vänner "ahaja, det är väl något korplag i långtbortistan som vunnit en fotbollsmatch igen".
Det tutas något enorm i stort sett hela tiden ( fy fan när juggarna fick sitt eget land tidigare i år...), t.ex nu.
Jag gick in på aftonbladet och precis som jag trodde så hade något korplag vunnit en match, i detta fallet turkiets landslag.

Men till frågan, varför faaan tutar alla invandrare något så oerhört jäkla mycket i bilen?

Nej det är inte fel på invandrarna som tutar, det tutas överallt mer eller mindre förutom i skandinavien och det beror på att ni skandinaver är så jävla menlösa. Ni krockar hellre eller kör på någon än att tuta.

Nästan gång jag ser en full isbjörn hoppar rakt framför min bil så ska jag köra över den jäveln och sedan gå ur bilen och skrika (Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut) i öronen på honom och fråga om han är nöjd nu!
Citera
2008-06-17, 19:00
Medlem
Bengrots avatar
Varför är det så förbannat kul att trycka på en knapp så att det brölar om bilen i tid och otid? Låter som ett synnerligen primitivt nöje.
Citera
2008-06-17, 19:17
Medlem
sue-ellens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Det som fascinerar mig är den enorma fosterlandskärleken dessa individer visar upp vid olika tillfällen. Är det inte en vunnen fotbollsmatch så är det pga att militärjuntan har tagit död på X antal andra svartskallar eller att hemlandet officiellt blivit självständigt etc. Denna gigantiska fosterlandskärlek, som f.ö är c.a 100 gånger starkare än den måttliga affektion gemene svartskalle har gentemot Sverige, är givetvis inte tillräckligt för att de ska ha någon som helst lust att återvända till paradiset. ¨

Nåja, dom flesta människor, inklusive dig, blir lätt hypernationalistiska när dom bosätter sig annorstädes än sin modersmjölks hemtrakter. Gäller likväl för norrlänningar i sthlms-exil som turkar med tutreflex.
Citera
2008-06-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Varför är det så förbannat kul att trycka på en knapp så att det brölar om bilen i tid och otid? Låter som ett synnerligen primitivt nöje.

Primitiva hjärnor behöver starka stimuli i form av höga ljud, starka färger och bråk och kiv. Likt vissa barn tröttnar aldrig kulturberikare på saker som smäller och tutar, blänker av guld och glitter eller osar av parfym så starkt att normala människor storknar.
Citera
2008-06-17, 19:30
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Primitiva hjärnor behöver starka stimuli i form av höga ljud, starka färger och bråk och kiv. Likt vissa barn tröttnar aldrig kulturberikare på saker som smäller och tutar, blänker av guld och glitter eller osar av parfym så starkt att normala människor storknar.

Nu vet vi att du har aldrig varit i närheten av en "svensk" brud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in