2009-09-24, 19:14
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vill mig minnas att någon av de som blev gripna för misshandeln på Jens fick sitt hem ommöblerat. Men det kanske inte var någon hemma iofs.
Nej, och folk har fått stenar och smörsyra inkastat och allt möjligt. Menade förstås att besöka nån i avsikt att lägga denne på truten.

Ett jävla sjå bara att sy ihop ett överfall om klienten är säkerhetsmedveten. Krävs skitmycket tid och folk. Bättre att ägna sig åt politik, enligt min mening.
Citera
2009-09-24, 19:15
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Kan inte påminna mig någon stormning av någons bostad, vare sig av rödingar eller nassar. Vore ju ett för jävla vanskligt företag. Kom det hem nån liga till mig så skulle dom ju först behöva ta sig genom en säkerhetsdörr som öppnas utåt, om jag inte vore puckad nog att öppna. Sen har ju varenda kotte givetvis ett knippe mer eller mindre effektiva vapen vid ytterdörren.

Du ska nog läsa igenom de senaste inläggen och se hur denna diskussion startade. Jag började med att påpeka att hembesök aldrig sker.

Det är bara rödingarna som ska spela "gangsters" och kallar sprayningar utanför en bostad, eller en sten genom ett fönster, för hembesök.

Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Mig och mina gelikar... nigga, pleaz... vad fan vet du om mig? Eller jag om dig? Alla kan ge alla stryk, och det händer. Inte fan skriver Skillt att NS vinner varje drabbning. Men han är väl ingen internetkrigare som du.

Peka gärna ut när jag skulle ha sagt, eller ens antytt, att nationella vinner varje drabbning.
Citera
2009-09-24, 19:29
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution

Peka gärna ut när jag skulle ha sagt, eller ens antytt, att nationella vinner varje drabbning.
Hmm... nog försöker du låta väldans tuff, tjabo!
Citera
2009-10-12, 16:46
Bannlyst
Jag är störtförälskad i denna tråd.

Jag har spenderat lite tid nu på eftermiddagen med att läsa alla inlägg i tråden (med tillägg att smilgroparna har aktiverats med jämna mellanrum), och jag måste säga att jag är fruktansvärt fascinerad av vad våra kära nazis har åstadkommit.
Jag har aldrig sett på maken till hur många nya ansiktet från "AFA/RF" ni har lyckats "hänga ut" i tråden.

Som vanligt har våra söta, ariska motståndsmän gjort ett sjuhelsikes jobb!
Citera
2009-10-27, 08:53
Medlem
Citat:
Skulle en grupp rödingar verkligen vilja storma en nationells bostad skulle de självklart kunna lyckas med sitt mål om de inte bangade ur när deras första kamrat fått en kula i sig/en yxa i huvudet/kniv i halsen. Men grejen är ju att det inte är speciellt vanligt med rödingar som verkligen är beredda att offra sina liv för sin materialistiska ideologi.

Förlåt, men du var någonstans 18-22 år gammal?
Citera
2009-10-27, 12:00
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emden
Du menar att "hembesök" inte förekommer?

Fick inte Hugo besök efter att Jens fått pryl på nationaldagen? Och därefter såldes bostaden för halva marknadspriset eller hur var det?
Citera
2009-10-27, 13:14
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busett1
Förlåt, men du var någonstans 18-22 år gammal?

Detta är ingen kontaktförmedling tyvärr...
Citera
2009-10-31, 17:02
Medlem
Ezzelinos avatar
Åtta AFA-muppar mellan 19 och 27 år häktade för att ha förberett sig på att leka kravallrevolution i Fittja - medel-och överklassursprung månntro?

http://www.sr.se/cgi-bin/stockholm/n...rtikel=3206695

Citat:
"---Åtta personer häktades på söndagen på sannolika skäl misstänkta för förberedelse till mordbrand och förberedelse till grov misshandel i samband med bråk i Fittja. De häktade är knutna till den vänsterextrema organisationen Antifascistisk aktion (Afa).

Av de åtta häktade häktade är tre kvinnor och fem män, de är födda mellan 1982 och 1990. De greps i onsdags i en lägenhet i Fittja. Där anträffades också tillhyggen och annat material som tydde på att de planerade angrepp, uppger polisen till TT.

Upploppen i Fittja började i söndags och kulminerade i tisdags. Det har varit bränder, stenkastning och skadegörelse som aktivisterna misstänks ha deltagit i.

Flera poliser ska då ha känt igen en kvinna med anknytning till Afa, vilket ledde fram till gripandet.

Ytterligare två personer som anhållits ställs inför häktningsdomaren i Södertörns tingsrätt på söndagen."
Citera
2009-10-31, 18:52
Medlem
Snälla, kan inte trådskaparen samla alla bilder som har dykt upp i tråden i sitt första inlägg? så man slipper läsa snart 30 sidor OT.
Citera
2009-10-31, 22:15
Medlem
headnods avatar
Citat:

Här är förresten ett bra exempel på hur en ensam person som slåss för sitt liv kan hålla undan hundratals av dig och dina gelikar en bra stund. Han lyckades dessutom dräpa en och allvarligt skada minst en andra person.
http://www.info14.com/2009-05-11-nat..._fangelse.html

Det är ju för fan Psykot med kniven som attackerar först!!
Citera
2009-11-01, 00:20
Medlem
emdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Det är ju för fan Psykot med kniven som attackerar först!!

Det är det ju iofs inte.
Citera
2009-11-01, 01:03
Medlem
PEWPEWPEWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emden
Det är det ju iofs inte.

Jag skiter i om det är en nationalist.

Det är han som startar det. Han håller i kniven hela tiden. Han verkar säga saker till dom som går på.
Dessa personer verkar knappt ens bry sig om honom.
Han kan inte skylla på att han blev trängd heller. Han kunde gått av tåget hela tiden.

Helt plötsligt runt en minut verkar det vara någon som frågar honom typ "vad vill du".
Då börjar han vifta med kniven och springer runt som ett psycho i 3 minuter och försöker hugga alla han ser.

En riktig krigare det där. Skulle nog mer säga att han är dum i huvudet.

Men givetvis var det ikke hans fel.

Självklart kommer ni få detta till hans fördel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in