2009-09-23, 19:54
Medlem
king hippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akem
Igår/Idag hängde PI ut en hel del från Revolutionära Fronten

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/09/22/revolutionara-fronten-sthlm-mugshots/

Vad säger ni?

Jag sjunger_alla heter denis i antifa
Citera
2009-09-23, 20:08
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti_Hero
Vilka av dessa med skyddad identitet har PI grävt fram deras hemadress på?
Kan kolla, ge mig en sekund eller två. Editerar snart texten.

//Edit: Gud vad tråkigt, gav upp efter ett litet tag. Hittade iaf en som ser ut att ha skyddade personuppgifter och det efter 4 sökningar.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2009-09-23 kl. 20:11.
Citera
2009-09-23, 21:00
Medlem
Vilka sidor använder du/ni för att kolla upp folks information?

På t ex ratsit dyker inte alla upp. Är det de med skyddad identitet som inte dyker upp eller är det fler? Googlar jag på några random polare så kommer knappt hälften upp.
Citera
2009-09-23, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Kan kolla, ge mig en sekund eller två. Editerar snart texten.

//Edit: Gud vad tråkigt, gav upp efter ett litet tag. Hittade iaf en som ser ut att ha skyddade personuppgifter och det efter 4 sökningar.

/Micke

Frågan var inte vilka som har skyddade personuppgifter, det är flera av dem som har det. Frågan var vilka av dem som nu har skyddade personuppgifter som har fått sina adresser avslöjade.

Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Vilka sidor använder du/ni för att kolla upp folks information?

På t ex ratsit dyker inte alla upp. Är det de med skyddad identitet som inte dyker upp eller är det fler? Googlar jag på några random polare så kommer knappt hälften upp.

Det är folk med skyddade personuppgifter och folk under 15 som inte dyker upp. Därmed gissar jag att dina polare är under 15... eller att du stavar dåligt.
Citera
2009-09-23, 21:12
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Frågan var inte vilka som har skyddade personuppgifter, det är flera av dem som har det. Frågan var vilka av dem som nu har skyddade personuppgifter som har fått sina adresser avslöjade.

Det är folk med skyddade personuppgifter och folk under 15 som inte dyker upp. Därmed gissar jag att dina polare är under 15... eller att du stavar dåligt.
Minst en iaf har skyddade uppgifter men en korrekt adress finns på PI.

/Micke
Citera
2009-09-23, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Minst en iaf har skyddade uppgifter men en korrekt adress finns på PI.

/Micke

Jag antar att du menar tjejen på R. Den avslöjade adressen på PI verkar ju gå till föräldrahemmet då flera med samma efternamn dyker upp där.

Kan inte svära på att det är så, men har för mig att folk som bor tillsammans med nån som har skyddad identitet även dem får det. Därmed tvivlar jag lite på att hon faktiskt bor där utan att det mer är ytterligare en gissning från PI:s sida.
Citera
2009-09-23, 21:28
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Jag antar att du menar tjejen på R. Den avslöjade adressen på PI verkar ju gå till föräldrahemmet då flera med samma efternamn dyker upp där.

Kan inte svära på att det är så, men har för mig att folk som bor tillsammans med nån som har skyddad identitet även dem får det. Därmed tvivlar jag lite på att hon faktiskt bor där utan att det mer är ytterligare en gissning från PI:s sida.
Jag går gärna inte in på detaljer, då jag anser att det endast är en försvårande omständighet att diskutera dylikt om det faktiskt skulle hända något.

/Micke
Citera
2009-09-23, 22:04
Medlem
tokboskes avatar
Frågan är om det är nödvändigt med just adresser, då det väldigt
sällan görs något åt saken ändå. Hembesök och "outningar" verkar vara mer en röding-grej, även om man önskar ibland att den nationella rörelsen ger tillbaka med samma metoder och med råge.

Men jag kanske har fel?

Däremot namn och bild på AFA/RF -personer kan ju vara bra för den aktive nationalistens egen säkerhet. Att känna igen sin fiende är inte fel, även om denne oftast är maskerad likt en simpel tjuv.
Citera
2009-09-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokboske
sällan görs något åt saken ändå. Hembesök och "outningar" verkar vara mer en röding-grej, även om man önskar ibland att den nationella rörelsen ger tillbaka med samma metoder och med råge.
.

Jag ska starta en arisk kampgrupp med syfte att eliminera icke önskvärda individer.
Citera
2009-09-23, 22:34
Medlem
tokboskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Jag ska starta en arisk kampgrupp med syfte att eliminera icke önskvärda individer.

Likt AFA/RF, fast utan blandade etniciteter alltså
Citera
2009-09-23, 23:33
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokboske

"Hembesök" i form av att kasta stenar genom fönster ja. Riktiga hembesök sker inte. Men ett intrångsförsök är nog något varje nationell aktivist önskar sig då man faktiskt helt lagligt kan dräpa en eller flera av dem.
Senast redigerad av NordiskRevolution 2009-09-23 kl. 23:39.
Citera
2009-09-23, 23:39
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskRevolution
"Hembesök" i form av att kasta stenar genom fönster ja. Riktiga hembesök sker inte. Men ett intrångsförsök är nog något varje nationalist önskar sig då man faktiskt helt lagligt kan dräpa en eller flera av dem.
Med risk för att låta lite tråkig så får man nog inte dräpa varken en eller flera, du får lov att bruka det våld nöden kräver, alternativt lite mer våld än nöden kräver, kan du bevisa båda har uppsåt att döda dig så kan du däremot dräpa dem i stridens hetta, men kan ju vara värt att sitta ett tag för att försvara "sin borg"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in