2008-06-17, 00:44
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Efter diskussion i Outlaw, så har inget kommit fram som säger att det är ett brott mot PUL.

Så jag gör som jag lovat i tidigare inlägg.

/mod

Fortfarande i helt fel forum, vad har detta med nationalsosialism, fascism och nationalistiska ideologier att göra?
Citera
2008-06-17, 02:41
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Fortfarande i helt fel forum, vad har detta med nationalsosialism, fascism och nationalistiska ideologier att göra?
Det är en del av den nationella kampen att identifiera antagonister samt att informera andra om deras förehavanden.

/mod
Citera
2008-06-17, 02:54
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purk
Skillnaden är väl att NS är offentliga medan AFA och RF strävar efter att vara anonyma.

Skulle du föredragit en anonym statsminister, eller vad menar du?

AFA vågar inte visa sig...
Citera
2008-06-17, 09:48
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lie_1
AFA vågar inte visa sig...

Och nazisterna får sina bilar uppeldade...

Det kanske säger en del? Faktum är att det kanske är djävligt praktiskt att vara maskerad? Kanske underlättar "kampen"? Ni kanske borde testa? För det är knappast så att de nationella vinner i kampen om Sverige.
Citera
2008-06-17, 10:51
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Och nazisterna får sina bilar uppeldade...

Det kanske säger en del? Faktum är att det kanske är djävligt praktiskt att vara maskerad? Kanske underlättar "kampen"? Ni kanske borde testa? För det är knappast så att de nationella vinner i kampen om Sverige.

Men varför inte våga stå för vad man tycker?
Lite svårt att Prata med folk om man har en jävla halsduk runt ansiktet?
Citera
2008-06-17, 12:08
Bannlyst
Citat:

Det är därför de har så mycket stöd också antar jag....
Citera
2008-06-17, 12:34
Medlem
Revoluçãos avatar
Citat:
Delar av den verksamhet som Antifascistisk Aktion, Revolutionära Fronten o.dyl. grupperingar bedriver är illegala. För att undvika rättsliga påföljder pga. sitt politska engagemang så maskerar man sig självfallet vid utförandet av dessa illegala aktiviteter. Bakgrunden är således inte att man inte vågar stå för sina åsikter.
Citera
2008-06-17, 12:50
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolução
Delar av den verksamhet som Antifascistisk Aktion, Revolutionära Fronten o.dyl. grupperingar bedriver är illegala. För att undvika rättsliga påföljder pga. sitt politska engagemang så maskerar man sig självfallet vid utförandet av dessa illegala aktiviteter. Bakgrunden är således inte att man inte vågar stå för sina åsikter.

Javisst såklart. Fan att jag inte kom på det själv.
Politiska engagemang....Ja det kanske man skulle kunna kalla det
Citera
2008-06-17, 12:52
Medlem
Lie_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boy
Det är därför de har så mycket stöd också antar jag....

Ja jag tror faktiskt att de har mycket stöd. (de och de föresten? Alla NS har väl inte lika åsikter direkt)
Citera
2008-06-17, 13:24
Medlem
slipZens avatar
Citat:

Har du försökt? Antagligen inte. AFA maskerar sig inte om de går ut och pratar med folk.
Citera
2008-06-17, 13:36
Bannlyst
Citat:
Har du försökt? Antagligen inte. AFA maskerar sig inte om de går ut och pratar med folk.

"Tycker att det vore en god idé att hänga ut lite antifa's på sveriges största forum
Vill se hur dem ser ut, dom kan ju inte alltid vara maskerade.
Vore trevligt med bilder gärna imageshack"

Du går OT igen!!!
Jag förstår att ditt syfte är att mala sönder ytterliggar en tråd med ditt sedvanliga ordbajseri.
Göra den oläslig för alla och envar som endast vill titta in och se hur ett AFA-svin ser ut.

Från och med nu kommer jag RP´a alla dina inlägg som inte innehåller bild, namn eller annat matnyttigt som bidrar till att belysa den ljusskygga autonoma vänstern.

http://www.info14.com/2008-05-19-asiktsforbud_pa_humleskolan.html
Citera
2008-06-17, 14:54
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Nej, det är sant. Ofta så brukar de häckla förbi passerande människor som ser misstänkta ut, eller som inte delar deras åsikter.

Sen om nu AFA inte är rädda för att delge oss sina politiska åsikter och att maskeringen ENDAST är till för att skydda sig mot eventuella polisiära insatser. Så kan ju AFA presentera en namnlista i den här tråden.

/micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in