Hejsan!
Jag är ganska dåligt påläst på kosttillskott, träning och sådant, så därför frågar jag och hoppas på de bästa råden till en nybörjare.
Jag har varit kraftig i hela mitt liv, men för tre år sen bestämde jag mig. Efter ett år hade jag gått ner från 121 till 86 kg och var ganska nöjd, även om mitt mål låg på ca 75 kg. Mitt liv förändrades sedan och kommande två år blev inte lika nyttiga. Jag har idag gått upp till 100 kg igen och nu får det vara stopp. Till skillnad från förra gången så tänker jag använda tillskott denna gång, och det av typen fettförbrännare. Jag har en väldigt "slapp" kropp och det hänger här och där, så jag är också rädd för att det ska bli för mycket lös hud. Men det är en annan historia.
Jag tänker nu börja äta mycket strikt kost och jogga regelbundet, och hoppas komma ner en 10-15 kg under sommaren för att sedan börja styrketräna under vintern. Så; vilket tillskott passar mig bäst? Alla typer, lagliga som olagliga, och alla möjliga blandningar är välkomna, även tips på var man köper det.
Tack på förhand!