• 7
  • 8
2008-08-17, 10:28
Medlem
W@ffens avatar
Negern är en extrem klåda i röven - ofarlig men besvärande.
Juden är som AIDS - dölig.
Citera
2008-08-17, 10:29
Medlem
Tomohiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Vi vita är ju på ett ungefär en sorts blandning. Vi har ju bättre hjärna än negrerna och kanske lite sämre än judarna och så har vi mer muskler än judar och mindre än negrer. Nu tänker jag genomsnitt. Självklart finns det undantag.

Vi vita? Vad har du för sammankoppling med t.ex. en holländare eller italienare? Du som individ verkar inte vara särdeles intelligent, och jag begriper mycket väl att en kronisk underlägsenhetskänsla lär leda till att man grupperar sig med extrema grupper för att få en känsla av identitet. Typ ”jag är vit, vita är smarta, alltså är jag smart!
Citera
2008-08-17, 23:59
Medlem
5starGs avatar
jag kan börja med att säga att jag inte är nazist eller tror på rasläror

asså om man ska tänka "rasmässigt" så är väl judar långt från de mest "orena", får uppfattning av att nazister placerar dom som längst ner på skalan vilket känns rätt ologiskt med tanke på att de egentligen från början är ett något arabliknande folk som under genom tiden blandats ut med den lokala befolkningen

om man ska göra en rasrenshets-skala med vita längst upp och negrer längst ner borde väl judar egentligen hamna på den övre delen? åtminstone de européiska judarna
Citera
2008-08-20, 13:48
Medlem
hur ser man att någon är jude?
om man bortser från bilden man har med håret osv.

en vanlig kille som går på stan man ser ju int om denna är jude eller icke

eller är det jag som inte har direkt koll

ha det...
Citera
2008-08-20, 16:12
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dionysus
...mig veterligen ser inte nazisterna negrerna som ett lika stort hot mot Volket, eftersom de inte har någon makt, och är därför inte utpräglat antinegroid.

Det har åtminstone varit så tidigare, men dagens afroamerikaner har t.ex armbågat upp ett ansenligt maktrum i västvärlden. Negern är som uppkomling också relativt underskattad, och det öppnas dörrar inom div. regeringar för negroida poster.

Horder med raskonflikter står sannolikt för dörren och det ser mörkt ut för den vita rasen (!)
Citera
2008-08-20, 18:04
Medlem
CallPonDems avatar
Så jävla löjligt att göra skillnad och tycka illa om folk
pga hudfärg eller religion. Sist jag kollade så var judarna oxå vita
Citera
2008-08-20, 19:56
Medlem
arvid89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallPonDem
Så jävla löjligt att göra skillnad och tycka illa om folk
pga hudfärg eller religion. Sist jag kollade så var judarna oxå vita
Nu vill jag inte påstå att jag är vidare insatt, men det är nog inte för att judarna skulle vara färgade som de blir kritiserade.

Jag rekommenderar att du läser det, besök gärna den här tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=258576
Citera
2008-08-20, 20:01
Medlem
Trasigt Porslins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikaze_on
hur ser man att någon är jude?
om man bortser från bilden man har med håret osv.

en vanlig kille som går på stan man ser ju int om denna är jude eller icke

eller är det jag som inte har direkt koll

ha det...

Dem har en davidsstjärna på bröstet.
Citera
2008-08-22, 13:46
Medlem
NS_14s avatar
Som Oscar Landahl (NS) skriver: Judefrågan är ett allvarligt problem, som måste lösas, och därför bör den behandlas från grunden. Det är inte judarnas existensberättigande, vi skall diskutera, utan det är meningen att klargöra, varför juden inte kan få existera på det sätt han nu gör

Det är alltså fråga om en judefråga och inte en individuell judefråga. Talar man om judefrågan diskuterar man den samlade maktkoncentrationen i sin helhet och inte vad enskilda judar tar sig för. Vad beträffar negrerna är de relativt harmlösa och utgör inget större hot såtillvida att juden inte, vilket många är inne på, började använda negern som ett tacksamt verktyg för sin sak. Alltså måste man först och främst rikta udden mot judefrågan i första hand då det är nyckeln till "negerfrågan".

Det säger sig egentligen självt att judefrågan måste få förtur därför att vi annars inte hade behövt falla tillbaka på verk där till och med judarna själva medger sina nycker (Bernárd Lazare, Theodor Herzl m.fl.) asociala, och parasitära varför de med sina medborna överlevnadsinstinkter verkat med sina förutsättningar inom nationens ram, så nationslösa de själva var.

Genom att tillämpa den kollektiva judefrågan som grund behöver man inte heller stagnera i frågor som rör hur man lyckas utröna vem eller vilka enstaka individer som är judar. Då man som jude på mödernet räknas som jude är det inte alltid det enklaste att selektera vilka som rent fysiskt uppfyller stereotyperna. Ha i åtanke här att praxis för den klassiska "antisemtiska" propagandan var att dels framställa juden utifrån sina klassiska orientala drag men dels också för att medvetet förfula honom för vilka skändliga principer han arbetade med. Judefrågan förstås bäst genom vilka utsedda befattningshavare som är släkt med vilka. Kan man se ett mönster i detta går det också att dra en slutsats om detta.

Precis som Heckscher på sin tid angrep bondestammen för nedlåtande tillmälen har koncernen Bonnier försett det svenska folket under decennier med skamlig litteratur, bidrog till en om svenska kvinnor nedlåtande kvinnosyn vilket spred sig som en löpeld över sydländerna och piskade på senare upp myter om negern med tacksam hjälp ifrån romerska citat. Det är det utvalda folket som anför angreppen mot nationalstaten, men märk väl att den israeliska staten inte bara skall vara i orubbat bo utan även expanderas på andra folkstaters bekostnad, har öppnat upp för internationalistiskt tänkande vilket yttrar sig i svenskt självförakt och en välkomnande attityd av mångkultur.

Vilka är väl vi?

På så sätt har en negerfråga växt i Sverige. Men ingen negerfråga utan en judefråga.
Citera
2008-08-22, 14:07
Medlem
hnkehs avatar
vad menar ni? Jag är jude och svart men det har väl inte någon betydelse med mitt sätt att leva på?
Citera
2025-06-11, 06:15
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
TS ber väll alla som skriver i denna tråd att motivera varför jude/neger är värst. Och än så har jag inte sett nått annat argument förutom att negern luktar osv. Samma gäller juden.

1 Hur många av er har egentligen träffat en jude?? Och hur känner ni då igen en jude om jag får fråga? För det gör ni ej, om inte juden går klädd som en jude det vill säga.

2 detta är väll en listtråd. Och dem ska väll låsas?
Jo visst känner man igen juden, ser man en till synes vit person (etniskt ickevita men vit hy om vi snackar ashkenazer) fast med väldigt deformerade, omänskliga och monstruösa ansiktsdrag (svårt att förklara dessa drag men omänskliga och deformerade är väl objektivt lämpligast och mest lättförståeligt, vissa av oss har en inbyggd juderadar, andra har det inte) men framförallt har abnormalt stor och/eller krokig näsa så kan man sätta sin lönecheck på att man står framför en khazarjude (ashkenazijudar är numera något uppblandade turkar från forna khazarien fast dom har ju lyckats rätt bra med att hålla sig etniskt rena ändå, inget annat vitt folk, om vi nu vill kalla judar vita, har krokig näsa och dom där deformerade ansiktena). Såhär kan dom se ut, notera dock att dessa ser väldigt oblandade ut men det ger ju bara en rättvisare representation av judens drag vilket väl bara är positivt när man ska beskriva fenotyper - att dom inte är uppblandade, även om dom är gräsligt fula och det var psykiskt påfrestande att leta upp den här bilden för ärligt talat, visst känner man hur spyan börjar leta sig högre och högre upp när man ser dessa två? Dessa är inte judar som jag skulle dela in i kategorin monstruösa ansiktsdrag hos judar men däremot extremt omänskliga och gravt deformerade och allmänt fula. Notera att jag träffat en och annan jude under min livstid och jag har sett judar med mer och mindre distinkta judiska drag än dessa två men till slut lär man sig urskilja en judisk östeuropé från en ickejudisk östeuropé, jag är själv av rysk härkomst så tro mig jag vet. Jag såg till exempel direkt att zelensky var jude vid första anblick. Bilden i fråga:
https://1.bp.blogspot.com/-PlwCoP-_K...dox%2BJews.jpg
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in