2008-06-14, 00:46
Medlem
cocaineducks avatar
Tjena.

Undrar bara om man kan lira samma bonus flera gånger igenom att registrera nya konton i andras namn och med deras VISA eller om dom kollar IPn och om det är för mycket konton som spelas ifrån samma så lackar dom eller när man ska ta ut till ett enda netteller-konto osv.

Eller är det helt enkelt inte direkt meningsfullt att göra såhär för att ständigt ha bonus i ryggen när man bygger en relevant rulle. Jag vet inte hur mycket bonusar som finns tillgängliga hela tiden och jag känner att jag alltid vill ha en i ryggen, har inte råd att pressa in en rulle till så att gula är inte ett option just nu.

//cocaineduck
Citera
2008-06-16, 15:42
Medlem
Det beros nog på hur många konton man gör. Det kan ju vara ett gäng kompisar som sitter i samma nätverk och spelar..
Citera
2008-06-16, 16:17
Bannlyst
.

Svår fråga
Många spelbolag/pokerrum är väldigt måna om att folk inte skall utnyttja deras bonusar, därför har dem strikta bonuspolicys.

Brukar gå att läsa i deras T&C om dem inte tillåter fler konton som utnyttjar bonusen från samma ip/hushåll osv.

Generellt brukar det funka om man inte går till överdrift, men när dem väl kommer på en kan man bli avstängd rätt fort.

Dock låser dem inte din insättning, den får du tillbaks. Om sidan är någorlunda seriös dvs. Men dem betalar inte ut bonusen eller möjlig vinst vid misstanke om fuffens.

Om du itne egentligen har råd att spela, men ändå har "suget" efter lite poker, skulle jag råda dig att leta efter No Deposit Bonusar på nätet.

Lycka till!
Citera
2008-06-16, 23:44
Medlem
cocaineducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slinky666
Svår fråga
Många spelbolag/pokerrum är väldigt måna om att folk inte skall utnyttja deras bonusar, därför har dem strikta bonuspolicys.

Brukar gå att läsa i deras T&C om dem inte tillåter fler konton som utnyttjar bonusen från samma ip/hushåll osv.

Generellt brukar det funka om man inte går till överdrift, men när dem väl kommer på en kan man bli avstängd rätt fort.

Dock låser dem inte din insättning, den får du tillbaks. Om sidan är någorlunda seriös dvs. Men dem betalar inte ut bonusen eller möjlig vinst vid misstanke om fuffens.

Om du itne egentligen har råd att spela, men ändå har "suget" efter lite poker, skulle jag råda dig att leta efter No Deposit Bonusar på nätet.

Lycka till!

Ah, får kolla lite sådana då.

Jag har råd att spela, en gång. Gular jag den rullen jag nu har byggt upp till lite över $1000 så kommer det dröjja ett tag innan jag har råd igen, det är därför jag vill vara försiktig och hora upp den stadigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in