2014-01-31, 20:01
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shorven
Jag har letat som en galning. Kan inte heller öppna ny tråd/nytt ämne.

Forum: (FB) Flashback Forum FAQ

Tråd: (FB) Forumen (2014-01-10)

Det visar vilka forum som man måste vara medlem för ett tag i att skapa trådar i.
Citera
2014-03-31, 12:45
Medlem
Kan jag skriva inlägg på andra trådar nu?
Citera
2014-03-31, 14:14
Medlem
Mhaels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggos0r
Kan jag skriva inlägg på andra trådar nu?

Så länge som det inte är ett av de forum som har begränsningar för hur länge man varit medlem alt postcount så borde det inte vara några problem då du visserligen kan skriva inlägg nu.
Citera
2014-04-06, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Det kan vara så att du försöker göra detta i ett forum med krav på en viss postcount. Jag vet att exempelvis TV-kommentatorerna har ett sådant krav.

Hej hur kan jag göra inlägg?
Citera
2014-04-06, 23:23
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inesa
Hej hur kan jag göra inlägg?

Du gjorde just ett.

admin5
Citera
2015-12-13, 17:57
Medlem
Har kollat igenom era kommentarerna hittar fan inte "nytt ämne" knappen.. hittar bara "nya ämnen" men där hittar jag bara andra trådar
Citera
2015-12-13, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trippycat
Har kollat igenom era kommentarerna hittar fan inte "nytt ämne" knappen.. hittar bara "nya ämnen" men där hittar jag bara andra trådar

(FB) Användarkonto (2012-12-30)
Citat:
Q: Jag kan inte starta trådar. Hur gör jag?
A1: Det tar lite drygt tre dagar från det du aktiverat ditt konto tills dess att du kan börja posta i forumet. Systemet körs nattetid så tre nätter efter registrering bör allt fungera.

A2: Om ditt konto är aktiverat som det ska så ska det i respektive forum finnas en knapp uppe till vänster som man klickar på för Nytt ämne. Finns inte knappen över huvud taget så beror det med stor sannolikhet på någon form av adblocker eller liknande som filtrerar bort knappen helt och hållet.
Notera att knappen finns synlig när man befinner sig i ett forum med trådar listade, men inte inuti en tråd / utanför ett forum.
Citera
2015-12-13, 19:55
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
"Nytt ämne"-knapparna hittar du i varje forumdel precis ovanför alla trådar och precis under alla trådar. I båda fallen till vänster.

Det fanns en skärmdump på denna knapp tidigare som man kunde länka till, men den länken verkar inte fungera längre. Kanske borde göra en ny.
Citera
2015-12-13, 23:15
Moderator
Arne.Ankas avatar
I tema "april 2010 #2" är nytt ämneknappen blåvit, väldigt lätt att hitta.
Citera
2015-12-14, 00:16
Medlem
Citat:

Titta högst upp på skärmen. Där ser du en massa rubriker. Hovra över en relevant rubrik och välj en underrubrik. När du väl kommit in här kan du läsa alla ämnen som har med den rubriken att göra och även skapa nya diskussioner i det ämnet.

"Aktuella ämnen" och "nya ämnen" är trådar som nyligen startats i de olika delforumen. Delforumen når du som sagt via flikarna högst upp på skärmen.

Med tanke på hur många som inte verkar se det här kanske det vore en idé att flytta på dem? Nu är jag så van men när jag började fundera på vad frågan handlade om insåg jag att det är rätt ovanligt med flikar som sitter på det sättet. Den typen av topplänkar brukar vara reklam på de flesta andra sidor...
Citera
2015-12-17, 10:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
"Nytt ämne"-knapparna hittar du i varje forumdel precis ovanför alla trådar och precis under alla trådar. I båda fallen till vänster.

Det fanns en skärmdump på denna knapp tidigare som man kunde länka till, men den länken verkar inte fungera längre. Kanske borde göra en ny?

Fixade:

http://sv.tinypic.com/r/2eykxti/9
Citera
2015-12-17, 10:56
Moderator
^Eazs avatar
Citat:

Här: https://www.anony.ws/i/2015/12/17/nytt.jpg

Edit: Fasen, pucktvåa efter tempeZZt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in