halloj tänkte höra om det går å koppla tex ps2 till dator skärmen och spela genom den i stället för tv??
om ni undrar varför jag undrar så håller jag på å bygger om gäst rummet till ett ja spel rum och då vore det kanska smidigt att både kunna spela ps2 på skärmen så jag slipper fylla halva rummet med dator grejer och tv grejer
Det finns alltså enheter som kan konvertera olika externa källor till VGA, om du har en sådan ingång på din skärm. Finns även skärmar med RGB ingång osv, då räcker det med en kabel tror jag.
Frågan är däremot, är det värt pengarna ?
Är det inte billigare köpa en liten beg. TV och använda den eller flytta den TVn du har nu.
Det finns alltså enheter som kan konvertera olika externa källor till VGA, om du har en sådan ingång på din skärm. Finns även skärmar med RGB ingång osv, då räcker det med en kabel tror jag.
Frågan är däremot, är det värt pengarna ?
Är det inte billigare köpa en liten beg. TV och använda den eller flytta den TVn du har nu.
tack så mycket jo det går ju men satt å funderade lite på om det skulle gå och det gör det ju tydligen heheh men men får se vad jag gör