2010-07-03, 16:55
Medlem
SmokingKillss avatar
Vore det inte nice om vi styrde typ en "smokefest" typ en picknick för PB:are i nån park?
Citera
2010-07-30, 00:33
Jag fick tag på Jack Herrer för 700 spänn för en 5:a. Dyrt men det var jävligt värt det faktiskt!
Citera
2010-07-30, 10:56
Medlem
Kosstaskens avatar
Varenda jävel sitter å röker här. Så det är bra även om det ibland kan bli för mycket av det goda.

Negrerna runt akersälven och bron vid botten av grunerlökka bemannas främst av negrer som säljer halvtaskigt hasch. Nyttja endast detta i nödfall.

Grönt kan köpas om man frågar efter det, kolla runt å försök hitta nån bra kontakt.
Fråga softande negrer i parkerna eller uppenbara stoners.
Citera
2010-08-02, 18:55
Någon mer som snubblat över Mango?
Är nu bland mina favoriter av gräs-strains :-)
Citera
2010-08-07, 16:03
Medlem
Någon som har koll på ca priser på hg runt om i oslo? kvalite/pris..?
Citera
2010-08-08, 15:16
Citat:
Ursprungligen postat av unknownmainie
Någon som har koll på ca priser på hg runt om i oslo? kvalite/pris..?

Från 6000 till 12000 beroende på kvalitet, vad jag har hört.
Citera
2010-10-18, 14:45
Medlem
Under min rökar tid så har jag haft lyxen att bo granne med hemma odlare. Har varit rökfri ett bra tag nu dock. Men för ca 3 veckor sedan flyttade jag till Oslo och livet här är inte lika lätt som jag förväntade mig. Så min nya plan är att liva upp saker och ting genom att ta upp rökandet igen

Eftersom jag aldrig behövt handla utav någon på gatan innan och jag inte har någon norsk polare än så känner jag mig ganska osäker på detta. Självklart är jag rädd för att bli rånad/lurad.

Har testat att gå längs älven hela vägen mellan Storo och Grönland. Har aldrig blivit erbjuden och saknar öga för vem som dealar och inte.

Det ges många tips i denna tråd om tillvägagångssätt men de är flera månader gamla. Någon som har lite "fresh" info på hur jag borde gå till väga?

Tack på förhand

/Repul
Citera
2010-10-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repulsor
Under min rökar tid så har jag haft lyxen att bo granne med hemma odlare. Har varit rökfri ett bra tag nu dock. Men för ca 3 veckor sedan flyttade jag till Oslo och livet här är inte lika lätt som jag förväntade mig. Så min nya plan är att liva upp saker och ting genom att ta upp rökandet igen

Eftersom jag aldrig behövt handla utav någon på gatan innan och jag inte har någon norsk polare än så känner jag mig ganska osäker på detta. Självklart är jag rädd för att bli rånad/lurad.

Har testat att gå längs älven hela vägen mellan Storo och Grönland. Har aldrig blivit erbjuden och saknar öga för vem som dealar och inte.

Det ges många tips i denna tråd om tillvägagångssätt men de är flera månader gamla. Någon som har lite "fresh" info på hur jag borde gå till väga?

Tack på förhand

/Repul

Jag förstår inte hur det är möjligt att gå utmed Akerselva utan att bli tillfrågad.
Citera
2010-10-19, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitamin-E
Jag förstår inte hur det är möjligt att gå utmed Akerselva utan att bli tillfrågad.

Kanske vart för snygg. Ska igen fast med en luvtröja och skäggstubb.
Citera
2010-10-19, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repulsor
Kanske vart för snygg. Ska igen fast med en luvtröja och skäggstubb.

Kommunen satte in väktare som gick utmed älven ett tag för att begränsa försäljningen. De blev erbjudna att köpa hasch. Fan, du kan förmodligen ha polisuniform på dig och ändå få erbjudanden.
Citera
2010-10-19, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vitamin-E
Kommunen satte in väktare som gick utmed älven ett tag för att begränsa försäljningen. De blev erbjudna att köpa hasch. Fan, du kan förmodligen ha polisuniform på dig och ändå få erbjudanden.

Haha true that.

Annars - åk till Gamle Byen / Grönland och fråga i valfri tobak/turkshop. Bor i Oslo själv, tro mig det finns mycket mer gräs här än i te.x Gbg.
Citera
2010-10-19, 19:44
Medlem
Heh, tack för tipsen

Som ni sa, det är väldigt vanligt att bli tillfrågad. Blev tillfrågad 2 ggr fast då vart det galna överpris så jag skippade det. 600 för en bit på 3-4g

Citat:
Annars - åk till Gamle Byen / Grönland och fråga i valfri tobak/turkshop. Bor i Oslo själv, tro mig det finns mycket mer gräs här än i te.x Gbg.

Bra idé!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in