Tänkte att alla kan redovisa sina resultat efter varje dag under EM, ni behöver inte säga exakt vad ni spelat men överdriv heller inte, vad tjänar man på att ljuga? Alltså, inga speltips här utan bara reflektioner efter dagens spel. Eftersom att det var en ganska svart dag idag så är det skönt att höra att jag inte var ensam.
Överlag har det gått sådär, totalt har jag gjort insättningar på 4000 kr då det gick väldigt dåligt i början, igår hade jag 12000 och idag är jag nere på 9000 trots att jag spikade 2-1 till Kroatien. Hur går det för er?
Tänkte att alla kan redovisa sina resultat efter varje dag under EM, ni behöver inte säga exakt vad ni spelat men överdriv heller inte, vad tjänar man på att ljuga? Alltså, inga speltips här utan bara reflektioner efter dagens spel. Eftersom att det var en ganska svart dag idag så är det skönt att höra att jag inte var ensam.
Överlag har det gått sådär, totalt har jag gjort insättningar på 4000 kr då det gick väldigt dåligt i början, igår hade jag 12000 och idag är jag nere på 9000 trots att jag spikade 2-1 till Kroatien. Hur går det för er?
Du kanske skulle ha slutat när du låg på topp då? Själv spelar jag bara med småpengar började på 100 och ligger nu på lite över 450 med några levande spel. Och de pengarna har jag sjävklart råd att förlora.
Satte ju Kroatien som segrare i går. Så långt allt väl.
Kruxet var ju att jag inte nöjde mig med det och körde en dubbel tillsammans med en svensk division1match som sprack.
Ligger just nu dubbelt upp sedan Em startade. Inget att skriva hem om m.a.o.
Är ingen jätteoptimist som drömmer om storkovan. Tar vinst eller förlust med ett jämnmod.
Det går teoretiskt ganska bra för mig, så om vi baserar på 1/x/2 bet har väl jag teoretiskt tripplat insattsen ungefär så länge jag inte har gått teoretiskt all-in på tyskland - kroatien, men det vore inte min stil.
Dom här teoretiska pengarna ska jag köpa något gott för, sedan ska jag få arslet ur och betta lite på riktigt.
Fråga mig ikväll istället (:
--
Jag är +200kr.
Men idag betade jag 350 kr/ på 3 kuponger.
Går allt åt skogen, så är jag totalt minus 150kr i EM.
Går allt förjävla fint så är jag + ca 5,000 i EM.
...
a man can dream..