2008-06-12, 14:21
Bannlyst
Hej!
Jag vill ha hjälp med att hitta en bra mobiltelefon för max 2000kr.
Det ska gå att lyssna på musik på den, spela java-spel, finnas en kalender och sedan det vanliga (dvs: sms, telefonbok, ringa och allt sånt)..

Tips? :/
Citera
2008-06-12, 22:06
Medlem
jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lua
Hej!
Jag vill ha hjälp med att hitta en bra mobiltelefon för max 2000kr.
Det ska gå att lyssna på musik på den, spela java-spel, finnas en kalender och sedan det vanliga (dvs: sms, telefonbok, ringa och allt sånt)..

Tips? :/

de flesta telefoner mellan 1000-2000 kr passar din beskrivning. Kolla exempelvis Katching.se och sök. Har själv köpt en SE810i för 1995:- Den har allt du räknar upp, plus autofokuskamera med blixt.
Citera
2008-06-12, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joker
de flesta telefoner mellan 1000-2000 kr passar din beskrivning. Kolla exempelvis Katching.se och sök. Har själv köpt en SE810i för 1995:- Den har allt du räknar upp, plus autofokuskamera med blixt.

Kamera bryr mig jag inte alls om det finns, haha,
Citera
2008-06-13, 02:37
Medlem
supermassives avatar
Jag har en W200i som jag har köpt för under 2000:-. Den kan spela upp låtar, har kalender som tur är då jag är beroende utav den, har javaspel samt det där vanliga du räknar upp.

Den är billig och är bra. Jag är helt nöjd med den eftersom jag mest använder den till att ringa, smsa och skriva upp saker i kalendern. Den rekommenderas.
Citera
2008-06-13, 02:44
Medlem
Siouxsies avatar
Katsching eller pricerunner - om du är helt satt på att ha Nokia/Sony Ericsson/Motorola etc., d.v.s. om du valt tillverkare redan, kan du ju kolla deras sida, eller specifiera sökningen på pricerunner. =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in