Citat:
Ursprungligen postat av
RubyTuesday
Hyfsad hårtransplantation han gjort 😆
Såg honom köra bil i stan igår, det är verkligen svensk stil att som miljardär och världskändis köra runt i en rutten Honda Jazz. Inte för att jag bryr mig om bilar som sådana, men det är verkligen sånt man inte ser i riktiga storstäder.
Sverige är numera ett osäkert land. Köra runt i en Honda Jazz drar ju inte precis blickarna till sig. Sannolikt är han väl medveten om rånrisken från getto-kriminella. Drar han runt i en Bugatti eller Rolls Royce så blir det blickarna med en gång. Rätt trist i längden att inte kunna handla i Östermalmshallen utan att ha livvakter med sig. När de var unga tyckte Björn om att köra fort i sportbilar, precis som vilken unga man som helst. Med stigande ålder avtar säkert det nöjet/behovet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Bajse
Tja, miljardären Per Gessle körde VW Golf, då duger väl en Honda åt Västerviks-gossen Björn.
Som sagt väldigt svenskt att inte skylta med sin förmögenhet. Dessutom är det inte så smidigt att fickparkera en Fläskmerca i innerstan.
Man får väl ändå utgå ifrån att personer som BU har en och annan privat parkering på lämpliga ställen i stan? Det skulle jag försett mig med i all fall. Var brukar jag röra mig, vad brukar jag besöka, vilka restauranger äter jag på och sedan köper man ett gäng p-platser på kort gångavstånd. Det är ju inte så att ekonomin är en trång sektor precis.