2008-06-12, 11:19
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musikalg
Saker och ting är enklare än så (eller värre beroende på hur mycket man hänger i konspirationsforumet):

Christer Sturmark är gift med en av Sveriges trevligaste musikalsångerskor - Gunilla Backman, som bl.a. gjorde huvudrollen i Mamma Mia......
Kände han Lee Harvey Oswald har vi något stort på gång!
Citera
2008-06-12, 12:15
Medlem
Richie Apriles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Jag gör en äkta FB-grej. Har du nån källa på att det där är dambrillor?
Det finns trots allt en stor del glasögon som är unisexmodeller. Det innebär att båda Björta och din gamla mor kan bära dom utan att hamna i ett tveksamt sexuellt fack.
Inte lätt att hitta källa till det men jag tror jag hittade dom på en annan bild (eller så är det ett par som är väldigt lika, svårt att se).
Bilden är från de som tillverkar dem och de är placerade på en kvinnas ansikte, kanske inte bevisar någonting alls men jag ökar ju mitt post-antal i alla fall

http://www.eye-do.se/Filer/Synenpajobbet/skaga.jpg/

Edit: såg nu att björnes skalmar är bredare men det ökar väl kvinnligheten i dem ännu mer?
Citera
2008-06-12, 12:22
Bannlyst
Vissa bågar passar på män, vissa på kvinnor. Andra passar på båda könen och några funkar ingenstans.
Citera
2008-06-12, 12:33
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lonely star
Vissa bågar passar på män, vissa på kvinnor. Andra passar på båda könen och några funkar ingenstans.

Oj. Nu tryckte du nog på fel tråd. Här pratar vi glasögon och inget om nämndekvinnor.
Senast redigerad av styrlund 2008-06-12 kl. 12:50.
Citera
2008-06-12, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richie Aprile
De han har just nu, exakt de som min morsa har(och andra damer jag sett också, så kom inte och säg att det är min moder som har herrglasögon):

Berätta vad din mor har för märke och modell så kan vi snabbt avgöra om det är samma glasögon och om det är dam- herr- eller unisexmodell.
Citera
2008-06-12, 14:35
Medlem
chribsson2s avatar
Han sa ju i gårdagens AB att han skulle avslöja en hemlighet i sitt sommarprogram så....
Citera
2008-06-12, 14:40
Medlem
The Masters avatar
Jag skulle snarare säga att det är en man med stil och klass, han vågar visa att man kan bära unisexmodeller utan att vara gay.

Och måste man vara bög bara för att man bär snygga och moderiktiga brillor?, då får du nog bögstämpla måååånga män ute i världen....
Citera
2008-06-12, 14:48
Medlem
Hmmmm. Jag har ju delvis avfärdat Björn som bög tidigare i denna tråd. Får man tänka om? Får man bättra sig? Googlade fram denna bilden, dock är han utan glsaögon, men helt ointresserad av en kvinna med urläcker häck. Läser han kontaktannonser med underrubriken "män söker män"?

Se själva: http://mapage.noos.fr/philippedupont/ABBA_photo093.jpg

Riktigt höga klackar har han ju också.

Richie Aprile, förlåt att jag avfärdade din teori så snabbt och utan eftertanke.
Citera
2008-06-12, 15:13
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Björn är inte gay, han tänder på kvinnor, men bara om omständigheterna är de rätta. Låt oss säga att det går rykten åt det bruna hållet, och då menar jag inte politiskt, utan någonting i stil med vad som omtalas i tråden om SVT:s egen Elvis.

Jag har ju inte sett det själv, eller känt lukten, men det finns andra som säger sig ha gjort det.

Sven-Gustaf Staake
Citera
2008-06-12, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Björn är inte gay, han tänder på kvinnor, men bara om omständigheterna är de rätta. Låt oss säga att det går rykten åt det bruna hållet, och då menar jag inte politiskt, utan någonting i stil med vad som omtalas i tråden om SVT:s egen Elvis.

Jag har ju inte sett det själv, eller känt lukten, men det finns andra som säger sig ha gjort det.

Sven-Gustaf Staake

Du antyder försiktigt följande: Han skiter på glasbord. Tar emot besök i pastejköket (inte gåsleverpastej). Där ser man!
Citera
2008-06-12, 15:19
Medlem
Barbara Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravman
Hmmmm. Jag har ju delvis avfärdat Björn som bög tidigare i denna tråd. Får man tänka om? Får man bättra sig? Googlade fram denna bilden, dock är han utan glsaögon, men helt ointresserad av en kvinna med urläcker häck. Läser han kontaktannonser med underrubriken "män söker män"?

Se själva: http://mapage.noos.fr/philippedupont/ABBA_photo093.jpg

Riktigt höga klackar har han ju också.

Richie Aprile, förlåt att jag avfärdade din teori så snabbt och utan eftertanke.

kul tråd!
men jag har mina misstankar riktade mot Benny... han har lika höga klackar på det fotot, kolla in Bennys glädje 0:45-0:55 i denna video, när han sjunger 'i wanna kiss him, ooh, I wanna kiss him'
http://uk.youtube.com/watch?v=SXpzPWwEFOI&fmt=18

nog är det så man börjar fundera...
Citera
2008-06-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbara Ann
kul tråd!
men jag har mina misstankar riktade mot Benny... han har lika höga klackar på det fotot, kolla in Bennys glädje 0:45-0:55 i denna video, när han sjunger 'i wanna kiss him, ooh, I wanna kiss him'
http://uk.youtube.com/watch?v=SXpzPWwEFOI&fmt=18

nog är det så man börjar fundera...

Se på fan, förlåt.... Benny! Barbara Ann är något på spåren här. Han (Benny,.........detta blir ju bara värre och värre!) sitter och flörtar med Magnus Härenstam! Tröjan han bär på gör reklam för "Miami Dolphins" som sponsras av Miami Blue Oyster Bar. Själv håller jag i alla väder på L.A. Rams!

Det började med Björn, nu är även Benny inblandad i homosexualitets ryktena, vart skall detta sluta?! Tänk om Rickard Engfors får barn med Carola!

Vilken värld vi lever i!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in