1. Fiskpanetter som också gick under namnen: "Fiskpinnar" och "sprödbakad torsk". De var mjuka, de var färglösa och de smakade slida. Potatisen till det, den var gulgrå och mjuk på utsidan och nästan vit och stenhård på insidan.
2. Kokt stekkorv som i regel var grå. Till det blev det skållhet potatismos och ketchup.
3. En uppäten Vesuvio i en åksjuk mage som sedan kastas upp på en stor hög spaghetti. Also known as "spaghetti och skinkstuvning".
4. Sedan så har vi oxjärparna som i sig var relativt goda. Järparna liknade dock normalstora bajskorvar vilket jag fann väldigt avtändande. Vid ett tillfälle smusslade jag ner en sådan järp i fickan och styrde kosan mot närmaste skoltoalett. Väl där så gnuggade jag järpen mot en hög toalettpapper så att det såg ut som att någon hade "scratchat skitan" efter ett toalettbesök. Jag lade sedan ner toalettpappret på ett stängt toalettlock och placerade sedan järpen på pappret. Sedan avlägsnade jag mig snabbt från platsen. 15 minuter senare så går en elev in där och springer snabbt ut för att hämta en lärare. Läraren går in och blir förskräckt och det samlas fler och fler elever utanför toaletten. "Någon har... Någon har kakkat på toalettstolen" hörde man läraren säga

Det gick sedan ett rykte om att vi hade en bajsman på skolan.