• 1
  • 2
2008-06-10, 22:06
Medlem
Ajsacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
tanka hem alla drivrutiner som du ska ha. funkar ljud osv?

Ljudet funkar, men jag vgar inte tanka ngon mer drivrutin utan hjlp eftersom den frra fick min dator till 4bits ..
Citera
2008-06-10, 22:06
Medlem
Ajsacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolagubben
kanske fel chipset drivers

Installerade senaste chipset driver och det blev ingen skillnad
Citera
2008-06-10, 22:16
Om du har ett fnster uppe och drar omkring det, hackar det d?

Edit: bildskrmsdrivrutiner?
Citera
2008-06-10, 22:19
Medlem
Ajsacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Om du har ett fnster uppe och drar omkring det, hackar det d?

Edit: bildskrmsdrivrutiner?

Ja det hackar, vad gr jag d? kan jag f lnk p vilken/vilka drivrutin/drivrutiner jag ska tanka snlla? :/
Citera
2008-06-10, 23:29
Medlem
jEffes avatar
Citat:

Nu skriver du inte vilken HP Pavillion dv9000 du har men kolla p den hr sidan och klicka dig vidare. http://tinyurl.com/2hgb6z (Gjorde om en lng URL till en tiny s det r inget fuffens).

Det kan vara s jkligt att du mste ha drivrutiner direkt ifrn HP och inte kan anvnda de som finns hos Nvidia. Jag har en HP Compaq nx 8220 med grafikkrets frn Ati och p den fr det inte att installera Ati:s egna drivrutiner utan bara de som finns p HP:s sida.

Hittade p ett forum, kanske du mste kolla HPs drivrutiner till kortet? Lter mysko men det r ju vrt ett frsk, http://h20180.www2.hp.com/apps/Looku...x=7&submit.y=6
Citera
2008-06-11, 15:41
Medlem
Ajsacs avatar
Lyckades omformatera datorn och allt r som det ska nu, tack fr hjlpen till de som frskte hjlpa mig.
Citera
2008-06-11, 15:43
Medlem
Jag lste det problemet med att det blev 4 bitars efter drivrutinsinstallation, genom att installera NET framework 2.0 sen drivrutiner. Vet ej om det gr ngon skillnad p din dator men ett frsk r det vl vrt
Citera
2008-06-11, 16:27
Medlem
jEffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajsac
Lyckades omformatera datorn och allt r som det ska nu, tack fr hjlpen till de som frskte hjlpa mig.

Ok sknt att det r fixat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in