2010-12-06, 16:26
  #13
Medlem
BumZs avatar
Verkar väldigt intressant. Jag ska börja med Skumtimmen och sedan fortsätta med denna.
Citera
2010-12-06, 16:50
  #14
Medlem
fernebos avatar
Läste båda i somras och de är bra. Hatar annars vanliga svenska deckare, men Theorin har ett annat och bättre upplägg.
Citera
2026-05-29, 12:29
  #15
Medlem
andan0s avatar
håller på att läsa boken nu, 18 år senare. jag har läst någon bok av theorin innan (minns inte titeln) och tyckte den var bra. har läst cirka 150 sidor av nattfåk nu och den verkar bra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in