Min vän blev drogtestad för en vecka sen, han har rökt 4-5 jointar hög kvalite grönt om dagen i 2 år.
Han har inte rökt på 5 dagar nu och det är rekord för han hehe.
Han körde bil när han blev tagen och dem tog blodprov på han i sjukhuset.
Hur lång tid ska det ta för dem att skicka ett brev till han och när ungefär kommer han vara tvungen att besöka dem för att lämna pisseprov?
Vad kan hända om han inte befinner sig hemma, utan i en annan stad långt ifrån?
Kommer han kunna åka utomlands om han inte lämnat sitt prov?
Han har nu en påse spice diamond i handen som han med en mycket desperat min sitter och frågar mig om han borde röka. Själv har jag ingen aning, kan ämnen i spice göra så att nedbrytningsprocessen av fettcellerna tar längre tid?
Kan tänka mig att det inte finns några konkreta svar då man inte vet vad som finns i spice men ni som pissar och röker spice, sjunker värdena mindre eller ungefär som vanligt?
Skulle bli grovt tacksam även om ni bara kan svara på någon av frågorna.
Min vän blev drogtestad för en vecka sen, han har rökt 4-5 jointar hög kvalite grönt om dagen i 2 år.
Han har inte rökt på 5 dagar nu och det är rekord för han hehe.
Han körde bil när han blev tagen och dem tog blodprov på han i sjukhuset.
Hur lång tid ska det ta för dem att skicka ett brev till han och när ungefär kommer han vara tvungen att besöka dem för att lämna pisseprov?
Vad kan hända om han inte befinner sig hemma, utan i en annan stad långt ifrån?
Kommer han kunna åka utomlands om han inte lämnat sitt prov?
Han har nu en påse spice diamond i handen som han med en mycket desperat min sitter och frågar mig om han borde röka. Själv har jag ingen aning, kan ämnen i spice göra så att nedbrytningsprocessen av fettcellerna tar längre tid?
Kan tänka mig att det inte finns några konkreta svar då man inte vet vad som finns i spice men ni som pissar och röker spice, sjunker värdena mindre eller ungefär som vanligt?
Skulle bli grovt tacksam även om ni bara kan svara på någon av frågorna.