2008-06-09, 21:14
Medlem
Jag ska hem till en kompis imorrn och bland annat installera om hans dator med en engelsk XP-skiva. Problemet är att han helst inte vill ha på engelska, och jag har letat röven av mig efter ett language pack med svenskt språk. Jag vet att det finns något sånt, eftersom jag har använt mig av en skiva från pappas jobb som hade ett svenskt language pack för att just uppdatera ett engelskt XP. Jag har tyvärr inte tillgång till denna skiva, och därför ber jag nu er om hjälp.

Versionen jag ska installera är Student Edition med SP3, om det förändrar nåt.
Citera
2008-06-09, 21:16
Medlem
Lägger du in student edition så är det nog bara att lägga in language packet via windows update efter du installerat klart. Student edition ska ju vara "crackad" o klar så det borde inte vara några problem. Eller så försöker du fixa Microsoft.Windows.XP.Professional.Student.Edition. SP3.Integrated.SWEDiSH-ETH0
Senast redigerad av KIR 2008-06-09 kl. 21:19.
Citera
2008-06-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
lägger du in student edition så är det nog bara att lägga in language packet via windows update efter du installerat klart. Student edition ska ju vara "crackad" o klar så det borde inte vara några problem. Eller så försöker du fixa Microsoft.Windows.XP.Professional.Student.Edition. SP3.Integrated.SWEDiSH-ETH0

Ah, finns det en svensk version... Det har jag missat! Men tyvärr har vi knappt nån brännare här i huset och inga skivor heller, så det faller nog lite

Har som sagt letat enbart på Microsofts hemsida, men inte hittat något language pack. Alla som verkat lovade har bara varit någon pop-up med text och så har det stått att det inte kommit ut än
Citera
2008-06-09, 23:06
Medlem
Mung0s avatar
det du söker är en "MUI"-pack, dom finns på som flesta torrent-sidor... hade jag fått länka till en hade jag gjort det ^^
Citera
2008-06-10, 00:15
Medlem
Westbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mung0
det du söker är en "MUI"-pack, dom finns på som flesta torrent-sidor... hade jag fått länka till en hade jag gjort det ^^
Dra iväg ett PM till han då gullet <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in