2000-07-01, 02:34
Medlem
För er som har eller tänker testa salvian. Måste säga att det är jäkligt svårt att få igång den här i början så jag kan förstå er som säger att det inte funkar. För det mesta kör jag med esc eller explore.

Men tipset till er med salvian är att hålla det så länge som möjligt i lungorna. Det är inga jävla munbloss vi snackar om och tänk på att du knappt kommer i närheten av "the real thing". Så om du tror det så kan du glömma det direkt.

Knapra då istället ett antal esc eller explore för lite härliga rysningar och pigga kvällar.
Citera
2000-07-09, 22:49
Medlem
Angående Salvian

Om det är cannabis du menar med "the real thing" så slår salvian bra mycket hårdare, kortare men intensivare. Snarare är det nog tvärt om, cannabis komemr inte i närheten av salvian (extraktet i alla fall)! Förutsatt att den röks rätt, precis som Abc säger så krävs det ordentliga bloss, och att man röker vattenpipa och sug änta tills röken fått en gulaktig färg, då är det dags att dra in det i lungorna.

/Plast
Citera
2000-07-10, 22:53
Medlem
Angående Salvian

Ok, kortare men intensivare kan jag väl hålla med. Men jag själv tycker fortfarande inte den slår White Widow t.ex. Men frågan är ju väldigt subjektiv och det beror ju precis på vad man är ute efter.
Citera
2000-07-14, 15:39
Medlem
Angående Salvian

Plast Persson: Det är klart att du tycker det. DU har ju aldrig prövat cannabis antagligen - det var bäl därför du för nån månad sedan så desperat annonserade i diverse webforum efter "skojiga saker att lägga i pipan" "olaglig tobak till pipan" osv...

Hahahahahaha!!

Det är bara att inse att ingen...jag säjer INGEN annan än de som inga riktiga droger kan skaffa är intresserade att mekka med salvia och liknande strunt.

Stackare...
Citera
2000-07-15, 04:15
Medlem
Angående Salvian

Salvia går att röka i papper oxå, som en cigg innehållande bara salvia..
detta har fungerat för mej, har nått level3-4 (ni som är insatta vet vad jag snackar om) de sorter jag då använde var s.officinalis och s.nemorosa, har också testat på s.divonum(eller hur det stavas) i en bhong, och det är helt klart häftigare, och kom ihåg, långa och stora bloss är det som gäller...
Citera
2000-07-18, 10:17
Medlem
Angående Salvian

Men alltså... är inte salvia en halucinogen och det är väl inte cannabis direkt :) ? Det går väl inte att jämnföra.. Dessutom är det bäst att vaporiza salvia.
Mvh
Citera
2000-07-18, 18:21
Medlem
Angående Salvian

blanda dessa två ska vara ruggigt starkt tydligen...

själv skiter jag i salvia och GHB och andra bodybuildardroger...när det finns väl beprövade hallucinogener som svamp och syra förstår jag inte varför man ska riskera sin hälsa med salvia

vill ni ha hallisar?
Ta en syra
ta lite svamp
vänta i tjugo minuter
rök på!!!

- garanterade hallisar
Citera
2000-07-20, 16:11
Medlem
Angående Salvian

Skulle salvia vara en bodybuilding drog?
Citera
2000-07-21, 19:57
Medlem
Angående Salvian

GHB är en bodybuildardrog - inte för att effekten är sådär jättebra till träning, utan för att bodybuildare i Härnösand använder den - och att det är den typ av drog som är en klassisk "fjortis"-drog, - liksom boffa tändargas och röka salvia. Varför riskera sin hälsa med sådan SKIT när det finns RIKTIGA droger??!??!?!??!Salvia kan ju bara de använda som inte har tillgång till andra droger.... destruktiva primitiva korkade jävla skitdroger
Citera
2000-07-22, 12:40
Medlem
Angående Salvian

Ollon:
Jag är medveten om att GHB från början var en bodybuildingdrog, men att GHB, tändargas och Salvia skulle vara fjortisdroger är ju bara din personliga åsikt.
Jag kan också hålla med om att tändargas är skit som förstör hjärnan, och jag skulle inte heller använda GHB för den delen, men att påstå att Salvia är farligare än svamp och syra är bara skitsnack. Jag har aldrig hört talas om någon bieffekt vid Salviarökning, jag tror säker det finns exesterar, men tills det är bevisat skulle jag uppskatta om besserwissrar som du slutade snacka skit.
Citera
2000-07-22, 17:20
Medlem
Angående Salvian

är det inte varning om man läser om salvia i drogarkiven...att det är farligt i samband med vissa andra ämnen eftersom det är en viss typ av ämne...dessutom så vara väl trippen bara nån minut vilket får mig att tänka på tändargaseffekt - ingen "riktig" drog alltså som de som berättar om den säjer att de "Går in i väggen" "blir förvirrade", "får blackouts" osv...

peace! och ta lite syra (eller shrooms) istället om ni e ute efter psykedelia!!!
Citera
2000-07-29, 05:19
Medlem
Angående Salvian

Alttså är det nån här som en TESTAT SALVIA???? Lixom.... eh.. du som sa att salvia går att röka i papper så har du fel, iaf inte 5x extract. Salvia brinner inte så bra och därför rekommenderar jag stark en BONG eller kanske en förångare om nu kan få tag på en som har rätt kraft till Saliva. jag är lite borta just nu så bli inte arga om jag skriver skit men jag är ganska erfaren med saliva och jag tycker inte det är en så spec. drog för jag får så jävla sjuka hallisar med den. Anyway, jämför inte Cannabis med Salvia för det går inte, det är som att jämföra E med Syra.... Be cool... och köp e ;)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in