Citat:
Ursprungligen postat av
Luxors
Fick inte hennes rollkaraktär Mona en unge med Reidar Dahlen i Rederiet om jag minns rätt? :-)
Eller det kanske var någon annan.
Nej, Mona var dotter till Reidar. Reidar hade tre officiella barn, Rolf, Renate och Rebecka. Men sedan tillkom "oäktingarna". Först var det Tony, sedan Mona och sen har jag för mig att Carl kanske också var det och i slutet så hade han ännu fler barn. Jag vill minnas, men kan ha fel, att Mona höll på att få ihop det med någon av sina bröder(Tony? Carl?) och det var då hon fick veta att hon var Reidars dotter. Men jag KAN ha fel, för igår när jag såg på "Stjärnorna på slottet" så påmindes jag av att hon var ihop med Henrik och han var inte någon son till Reidar utan kär i Rebecka....
Regina var även med i "Stjärnkuskarna" på TV4, men det visade de inget om. Då trodde Regina att hon skulle kunna tala med hästarna via telepati. Men det gick inte bra... Eller så "sade" hon något ingen häst vill höra för de reagerade med att vilja fly... Ha, ha, ha!
Jag tyckte hur som att hon var jätteduktig som Mona i Rederiet. Men sedan dess har jag varit besviken och fundersam kring att varför inte gör hon något mer bra utan bara underliga och flummiga saker....Men så har jag tänkt att jag kanske är ensam om att tycka det, för någon sorts positiv feedback(och pengar) lär hon väl få för sitt flummande- för annars skulle hon väl inte fortsätta?