2018-01-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det var egentligen tiden då hon spelade "Mona" i rederiet hon syftade på.
Fick inte hennes rollkaraktär Mona en unge med Reidar Dahlen i Rederiet om jag minns rätt? :-)
Eller det kanske var någon annan.
Citera
2018-01-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Nej just det. Det är för att hon håller på med sånt där som hon inte är pålitlig. Usch!
Hon är flummig när hon leker andlig.
Citera
2018-01-13, 22:16
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon är flummig när hon leker andlig.

Ja, hon har blivit riktigt obehaglig på senare år. Svårt att sätta fingret på det, men jag skulle känna att det kröp i kroppen om jag satt till bords med henne.
Hon känns inte naturlig och hon känns väldigt uppfylld av sig själv.
Har inte ens orkat titta klart på dagens avsnitt.
Citera
2018-01-13, 22:42
Bannlyst
Har hon utbildat sig till medium och helare eller är hon "självlärd"?
Citera
2018-01-13, 23:35
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubwezera
Har hon utbildat sig till medium och helare eller är hon "självlärd"?

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5303985

Koko!! "har också en djup sida som hon utvecklat på senare år"
Jag vet inte om jag tycker att ett utbildat medium skulle ha en djupare sida. Aldrig i mitt liv att jag skulle vilja vara personlig eller djupare med ett medium. Och jag tror att det är många som känner så, alltså får hon inte stötas och blötas med att folk delar med sig och blir inte särskilt djup.
Senast redigerad av dialektiker 2018-01-13 kl. 23:38.
Citera
2018-01-14, 12:46
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Har människan något förhållande idag?

Har jag svårt att tro. Hon ser väl helt okej ut, men det ekar ju rätt tomt i skallen hennes. Har träffat på denna typ av kvinnor lite då och då och de brukar försöka vara förföriska. Min uppfattning är att denna typ ofta är rätt utåtagerande och sällan har stadigvarande förhållanden. Säkert helt okej att dejta och ha kul med en tid, men nog inget som skulle hålla i längden.
Citera
2018-01-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Fick inte hennes rollkaraktär Mona en unge med Reidar Dahlen i Rederiet om jag minns rätt? :-)
Eller det kanske var någon annan.

Nej, Mona var dotter till Reidar. Reidar hade tre officiella barn, Rolf, Renate och Rebecka. Men sedan tillkom "oäktingarna". Först var det Tony, sedan Mona och sen har jag för mig att Carl kanske också var det och i slutet så hade han ännu fler barn. Jag vill minnas, men kan ha fel, att Mona höll på att få ihop det med någon av sina bröder(Tony? Carl?) och det var då hon fick veta att hon var Reidars dotter. Men jag KAN ha fel, för igår när jag såg på "Stjärnorna på slottet" så påmindes jag av att hon var ihop med Henrik och han var inte någon son till Reidar utan kär i Rebecka....

Regina var även med i "Stjärnkuskarna" på TV4, men det visade de inget om. Då trodde Regina att hon skulle kunna tala med hästarna via telepati. Men det gick inte bra... Eller så "sade" hon något ingen häst vill höra för de reagerade med att vilja fly... Ha, ha, ha!

Jag tyckte hur som att hon var jätteduktig som Mona i Rederiet. Men sedan dess har jag varit besviken och fundersam kring att varför inte gör hon något mer bra utan bara underliga och flummiga saker....Men så har jag tänkt att jag kanske är ensam om att tycka det, för någon sorts positiv feedback(och pengar) lär hon väl få för sitt flummande- för annars skulle hon väl inte fortsätta?
Citera
2018-01-14, 19:59
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Har jag svårt att tro. Hon ser väl helt okej ut, men det ekar ju rätt tomt i skallen hennes. Har träffat på denna typ av kvinnor lite då och då och de brukar försöka vara förföriska. Min uppfattning är att denna typ ofta är rätt utåtagerande och sällan har stadigvarande förhållanden. Säkert helt okej att dejta och ha kul med en tid, men nog inget som skulle hålla i längden.

Klok analys som jag skriver under på. Dessutom är de här damerna så självcentrerade med sin "andlighet" att de blir omöjliga att ha att göra med. Vissa herrar tackar för ett knull och drar vidare...
Citera
2018-01-15, 19:05
Medlem
Ekar tomt i skallen..orättvist jävla dravel. Vad grundar du det på?
Citera
2018-01-16, 14:03
Medlem
Jag är kring 25-30. Snackade med henne på Tinder, ett till två år sen nu. Hon bjöd hem mig. Var nog inte bara te som hade serverats.
Citera
2018-01-16, 15:30
Medlem
Hon bor ju i Hökarängen, nära Farsta .
Citera
2018-01-16, 15:49
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Låter mer självgott och et önsketänkande för hennes ego. Några killar har säkert sagt att hon var deras runkobjekt och hon får det till att det är alla män. Ska fråga min sambo om han tänkt på Regina någon gång då han drog sig i stuten som yngre
Du drar slutsatser ur rubriker. Uttalandet är bildligt. Men i SVT konkretiserar hon det i omedelbar anslutning. Hon drabbades av fönstertittare i sin bostad och mordhot av olyckligt förälskade/stalkers mm, pga Rederietkaraktären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in