2008-06-07, 21:27
Medlem
skogsolas avatar
Hej allesammans!

Har bytt os till vista, och har nu stött på problem med vista. Först fick jag lägga till ett strängvärde i regediten för att den ens skulle läsa skivan (fick no startpgoram error innan), men nu har jag fått ett nytt problem. Så här ser det ut:

http://www.megaupload.com/?d=0GY5UEFT

Har prövat med både originalskivor och crackadeversioner och får samma error. Är det någon som vet felet?

Tack på förhand
MVH
Skogs
Citera
2008-06-07, 22:54
Medlem
coqs avatar
Den främsta anledningen till varför du inte fått något svar är för att du, dumt nog, valde att ladda upp vadfandetnukanvara på Megaupload där det tar runt 45 sekunder för en att ladda ner skiten.
Citera
2008-06-08, 22:28
Medlem
Devreauxs avatar
ville inte starta ny tråd men jag är orolig för en liknande sak som TS skriver

min fråga

ifall jag har en sån här dator:

• AMD Athlon 64 4000+
• 1 GB DDR2 667MHz (2 x 512 MB) max 4 GB
• 160 GB SATA2 7200rpm
• DVD-brännare med stöd för Dual-layer
• ATI Radeon X1200 upp till 256 MB
• Gigabit LAN, Firewire, 4 x USB
• Microsoft Windows Vista Basic

Kan jag då utan problem ha winamp på samtidigt som jag spelar counter-strike 1.6 eller tibia? utan lagg alltså? kan jag till och med ha uTorrent som laddar ner samtidigt?
Citera
2008-06-08, 22:42
Medlem
Devreauxs avatar
uppdaterar tråden i hopp om att någon annan ser den i nya inlägg

någon?
Senast redigerad av Devreaux 2008-06-08 kl. 22:53. Anledning: anyone?
Citera
2008-06-09, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
Bla bla...
Kan jag då utan problem ha winamp på samtidigt som jag spelar counter-strike 1.6 eller tibia? utan lagg alltså? kan jag till och med ha uTorrent som laddar ner samtidigt?

Nej. Tryck dit mer minne.

TS: Lite mer info tack. Vad gör du när meddelandet dyker upp? Kan det kanske gå att lägga dit filen manuellt? Finns det någon möjlighet att välja varifrån den ska hämta filen som inte hittas? osv osv
Citera
2008-06-09, 09:54
Medlem
kanulas avatar
Citat:
ville inte starta ny tråd men jag är orolig för en liknande sak som TS skriver

min fråga

ifall jag har en sån här dator:

• AMD Athlon 64 4000+
• 1 GB DDR2 667MHz (2 x 512 MB) max 4 GB
• 160 GB SATA2 7200rpm
• DVD-brännare med stöd för Dual-layer
• ATI Radeon X1200 upp till 256 MB
• Gigabit LAN, Firewire, 4 x USB
• Microsoft Windows Vista Basic

Nej, det liknar inte TS. Om jag inte missminner mig, så läste jag exakt samma inlägg i en annan tråd. Dubbelpost?
Citera
2008-06-09, 14:21
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanula
Nej, det liknar inte TS. Om jag inte missminner mig, så läste jag exakt samma inlägg i en annan tråd. Dubbelpost?
försöker få svar, är så jävla otålig eftersom jag ska köpa skiten snart
Citera
2008-06-09, 14:22
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Que?
Nej. Tryck dit mer minne.

TS: Lite mer info tack. Vad gör du när meddelandet dyker upp? Kan det kanske gå att lägga dit filen manuellt? Finns det någon möjlighet att välja varifrån den ska hämta filen som inte hittas? osv osv
1 gig till eller?
Citera
2008-06-09, 16:39
Medlem
kanulas avatar
Citat:
1 gig till eller?

Du får väl testa å se! Men att bara ha 1 GB minne på Vista är nog inte så spännande, så skaffa ytterligare en gig. Men släng då ut de befintliga 2*512 och skaffa två stickor på en gig var.
Citera
2008-06-09, 21:20
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:
Du får väl testa å se! Men att bara ha 1 GB minne på Vista är nog inte så spännande, så skaffa ytterligare en gig. Men släng då ut de befintliga 2*512 och skaffa två stickor på en gig var.

okej, hur vet jag att jag köper rätt RAM och hur gör jag efter jag satt in det med datorn avstängd givetvis?

behöver jag endast ta reda på vad det är för moderkort eller måste jag känna til något mer innan jag tar mig till affären?
Citera
2008-06-09, 21:24
Medlem
kanulas avatar
Citat:
okej, hur vet jag att jag köper rätt RAM och hur gör jag efter jag satt in det med datorn avstängd givetvis?

behöver jag endast ta reda på vad det är för moderkort eller måste jag känna til något mer innan jag tar mig till affären?

Kolla vad du har för sockel till minnet på moderkortet, samt kolla vad moderkortet stödjer för hastigheter på minnen. Detta bör du hitta på tillverkarens webbplats.
Citera
2008-06-09, 21:27
Medlem
Devreauxs avatar
Citat:
Kolla vad du har för sockel till minnet på moderkortet, samt kolla vad moderkortet stödjer för hastigheter på minnen. Detta bör du hitta på tillverkarens webbplats.
gott snack, tack för hjälpen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in