2008-06-07, 19:50
Bannlyst
tja!

traskade in på gymmet naken idag, främst för att visa upp min ståtliga bringa. blev utkastad omedelbart. vad har jag som människa för rättigheter egentligen? om man trivs med att traska omkring naken, så borde man väl förfan få göra det? kan väl ge med mig och komma i kalsonger nästa gång, men inte mer!
2008-06-07, 19:52
Medlem
giggitys avatar
Då vet vi.
2008-06-07, 19:53
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aivar
tja!

traskade in på gymmet naken idag, främst för att visa upp min ståtliga bringa. blev utkastad omedelbart. vad har jag som människa för rättigheter egentligen? om man trivs med att traska omkring naken, så borde man väl förfan få göra det? kan väl ge med mig och komma i kalsonger nästa gång, men inte mer!

Jag brukar linda kuken runt en stång och köra stela marklyft när jag gymmar naken. Vadå blev du utkastad? Märkligt!
2008-06-07, 19:53
Medlem
pokereves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aivar
tja!

Hehehe, testa och kom i Borats baddräkt nästa gång

Har lite svårt att tro på dej.. bildbevis?
2008-06-07, 19:59
Medlem
Pic or it didnt happen!
2008-06-07, 20:17
Medlem
Ösps avatar
Skaffa ett hemmagym, billigt på tv-shop.
2008-06-07, 20:20
Medlem
karlshamn_yes avatar
Troll

Låst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här