Tänk Ed Power och serien Linsmusar så har du Gonzo. Var rätt stort ett tag men känns som det dalat lite. 80-talet vart ju mycket porr med lite handling. Något som försvann allt mer och lämnade plats för herrar som Ed Power och Randy West som hade sin respektive serie.
Blir lite mer knullkänsla än vackra, men i mitt tycke tråkiga och opersonliga, Andrew Blake filmer. Ed Power håller jag som högst då han var (är?) mycket bra på att snacka. Så bra att jag ofta inte spolade mig igenom snacket även de gångerna han tuggade på i närmare 30 minuter.
Man lär "känna" tjejerna och han lyckades hitta flera riktiga guldkorn även om jag tycker kvaliten var lite varierande. Borde kanske ta och hyra några nyare Linsmusar.
Eller är jag fel ute vad som är Gonzo?
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
stämmer. pang på rödbettan-porr.
Inte nödvändigtvis. Vart väl mer så på de många magazine filmerna som kom på 90-talet med Super Max´s Magazine med flera - där typ en tjej kort presenterade lösa scener efter varandra med max två minuters handling / förspel vardera om en tjej som lånar pengar av polarna och måste betala räntan med natura.