Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-06-06, 02:43
Medlem
Weedmastas avatar
Öppna mappen ..
Extrahera med Winrar mm ..
Sen får du en ISO-format ..
Öppna den filen (på circa 4gb , kanske 3,nåt) I Daemon Tools , Det kallas "mounta" ..
Sen kommer det upp en ruta , där det står "Installera" "Och massa anat skit" ^^ ..
Tryck på Installera ..
Och Genomför installationen ..
När den är klar , kommer du att ha en mapp som troligen ligger i Den här datorn/C:/Program/RockstarGames ..
--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det dags att "cracka" spelet! ..
Då laddar du hem en crack till GTA San Andreas .. (Sök på www.Piratebay.org på)
Och lägger den TEX på skrivbordet ..
Det är en "ikon" Som du ska KOPIERA , Bara kopiera ..
Sen går du in på Den här datorn/C:/Program/Rockstar Games ..
Högerklicka och välj KLISTRA IN , Bara klistra in ..
Då kommer det komma upp en ruta , som det står ungefär "Vill du ersätta "blabla" Med "blabla" ..
Tryck då JA ..
Nu har du "crackat" ..
DUBBELKLICKAR på Den "ikonen" du just klistrade in ..
Och njut av spelet ..

lite hjälp fick jag av en vän men jag fattade inge utav detta nån som kan hjälpa mej vet inte om de e rätt tråd att posta i men men..
Citera
2008-06-06, 10:20
Medlem
Mekanisks avatar
Det står ju hur du ska göra. Du monterar iso-filen med Daemon tools. Har du det installerat? Iso-filen är en exakt kopia av en cd-skiva med spelet i. Ok, exakt vet jag inte men den har iaf med kopieringsskydd och sådant som annars förhindrar en att kopiera filerna på skivan. Hur som helst, Daemon tools skapar en virtuell cd-/dvd-enhet på din dator. När du monterar iso-filen tror alltså datorn att du stoppar i en skiva i din cd-/dvd-enhet. Därefter är det bara att göra precis som du annars skulle göra när du installerar ett spel från skiva. Oftast startar skivan automatiskt men gör den inte det är det bara att kör igång från din filhanterare.
Efter installationen crackar du spelet precis som det står i anvisningarna.
Citera
2008-06-06, 10:30
Ladda ner deamon tools... sök på google om du vill ladda ner det
Citera
2008-06-06, 10:33
Medlem
Exakt vilket steg förstår du inte? Lite lättare att hjälpa dig då.
Citera
2008-06-06, 12:05
Bannlyst
Hoppas du har Daemon Tools igång...
Högerklicka på DT ikonen..
Välj VIRTUAL CD/DVD ROM med en liten pil ut åt höger.
När du dragit den dit kommer du dit du kan se den mountade filen (om inget annat är i före, annars står det: Device 0: [hdd] No Media )..Men iallafall.. bara dra ut muspekaren till höger nu..så står de mount image.. sen letar du bara upp filen.,. å voila!

Nu har ja förklarat EXAKT hur man ska göra!

Citera
2008-06-06, 13:29
Medlem
kvints avatar
Köp spelet.
Citera
2008-06-06, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av kvint
Köp spelet.

Det funkade! Tack
Citera
2008-08-19, 10:01
Medlem
dreamworks avatar
Tjenna laddade ner ett Teorirpogram för B körkort men jag fattar inte vilken fil det är jag ska mounta? alldrig mountat förut så vet inte hur filerna brukar se ut eller heta.

Någon som vet? :P

Laddade ner Programet här - http://thepiratebay.org/torrent/3556088/K__rkortsteoriprogrammet_B_Personbil_(k__rkort)
Citera
2008-08-19, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreamwork
Tjenna laddade ner ett Teorirpogram för B körkort men jag fattar inte vilken fil det är jag ska mounta? alldrig mountat förut så vet inte hur filerna brukar se ut eller heta.

Laddade ner Programet här - http://thepiratebay.org/torrent/3556088/K__rkortsteoriprogrammet_B_Personbil_(k__rkort)

Om du har laddat ner det.. så ser du att det bara finns en enda fil.
Gissa vilken det är du ska mounta?
Citera
2008-08-19, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Om du har laddat ner det.. så ser du att det bara finns en enda fil.
Gissa vilken det är du ska mounta?

Hahaha
Citera
2008-08-19, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dreamwork

Jag testade programmet. Funkar utmärkt, jag använder dock MagicISO för att Mounta.

Jag använde följande kod: 758480662006
Citera
2010-11-08, 17:53
Medlem
RebarMoskels avatar
Är det likadant om filen man laddat ner ser ut så här?
http://i51.tinypic.com/295fxvs.jpg ( Strunta i errors, får lista ut hur jag fixar dom senare, Menar det ni ser i mapen bakom errorsen )
Kollat lite på youtube osv och i deras filer är det en cdskiva som dom sedan öppnar i daemontools ?

Torrenten jag tankade : http://thepiratebay.org/torrent/5918834/Star_Wars_The_Force_Unleashed_2__NO_INSTALL_REQUIR ED

+ Fått uppfattningen att det bara ska vara att klicka på ikonen när man tankat det då dom bara lagt upp hela spel mappen
Senast redigerad av RebarMoskel 2010-11-08 kl. 18:00.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in