den nya trojanen SPBot@Mxt eller PSW Trojaner som de kallas? Jag har sjlv en antivirus program, Norten 360 men uppenbarligen fungerar den inte mot den trojanen. Skulle grna vilja f rd om vilka antivirus program som jag kan ladda ner frn ntet som tar bort det viruset frn min dator fr den r vldigt frstrande.
den nya trojanen SPBot@Mxt eller PSW Trojaner som de kallas? Jag har sjlv en antivirus program, Norten 360 men uppenbarligen fungerar den inte mot den trojanen. Skulle grna vilja f rd om vilka antivirus program som jag kan ladda ner frn ntet som tar bort det viruset frn min dator fr den r vldigt frstrande.
Du kan alltid skicka ett exemplar av en smittad fil till din virusskyddsleverantr (Symantec i detta fall!)
ja men det finns ju ingen garanti att det kan ta bort ju de som du har, drfr r det en frdel om du skriver vilka filer som r problemet.
vilket program sger att du har SPBot@Mxt eller PSW Trojaner?
Ok nu r problemet fixat . Jag anvnde mig av programet AVG Antivirus som jag laddade ner frn ntet. Ni skriver bara AVG p google s proppar sidan ut dr ni laddar ner programmet.
Ok nu r problemet fixat . Jag anvnde mig av programet AVG Antivirus som jag laddade ner frn ntet. Ni skriver bara AVG p google s proppar sidan ut dr ni laddar ner programmet.
OK har krt NOD 32 ett bra tag har funkat utmrkt nu brjar dock stlarna tryta hur bra r AVG antivirus rent allmnt d . Surfar mest Youtube Badboll MSN samt en del andra forum. Tankar inga stora mngder nstan aldrig .. SKall testa ett tag. SKa kpa ny hrddisk ,, roligare n o lgga pengar p en antivirus licens.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!