• 4
  • 5
2008-07-12, 13:17
Medlem
HORPATTEs avatar
När jag fiskade hade jag våtflugor. Men de la sig på bottnen? Ska de verkligen bara ligga där?

/horpatte
Citera
2008-07-12, 17:04
Medlem
marvils avatar
Fiskar du i en sjö eller? Då ska du fiska hem flugan. Jag brukar köra med korta ryck eller bara dra in den.

Är förbannat dålig på det här med nymf/våtfluge fiske i strömmande vatten. Har så dålig timing på mothugget! Så jag brukar oftast binda på en torrfluga och fiska av alla ståndpunkter. Och det är inte ofta jag går hem fisklös fast jag måste börja träna på våtflugefisket.
Citera
2008-07-12, 17:47
Medlem
HORPATTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marvil
Fiskar du i en sjö eller? Då ska du fiska hem flugan. Jag brukar köra med korta ryck eller bara dra in den.

Är förbannat dålig på det här med nymf/våtfluge fiske i strömmande vatten. Har så dålig timing på mothugget! Så jag brukar oftast binda på en torrfluga och fiska av alla ståndpunkter. Och det är inte ofta jag går hem fisklös fast jag måste börja träna på våtflugefisket.

Jag fiskade i en å där det är strömmar på vissa ställen ch nästa helt stilla på andra ställen. Men så man ska dra in flugan lite hela tiden så den inte ligger på botten? Kanske därför jag gick hem tomhänt

/horpatte
Citera
2008-07-12, 18:10
Medlem
marvils avatar
där det är strömt ska du ju låta flugan följ med strömmen men är det jättle lite strömt eller inget alls då kan du ju dra hem flugan.
Citera
2008-07-12, 18:14
Medlem
HORPATTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marvil
där det är strömt ska du ju låta flugan följ med strömmen men är det jättle lite strömt eller inget alls då kan du ju dra hem flugan.
Okej, tack för tipset

/horpatte
Citera
2008-08-06, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadNewsBrown
Nu är man ju väldigt nyfiken på att veta varför du känner sådan ilska mot Tellis. Har du själv anlitat honom?

Gud nej, men jag känner ett par som gått på det tyvärr, och maken till mer arrogant liten fjant får man leta efter..

Total saknad av ödmjukhet och har ingen känsla för pedagogik.

Samt att jag, personligen, har hört honom sitta och skryta om hur han citat: "tjänar goa pengar på dumma nybörjare"

En riktig idiot är vad han är.
Citera
2008-11-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheers
Gud nej, men jag känner ett par som gått på det tyvärr, och maken till mer arrogant liten fjant får man leta efter..

Total saknad av ödmjukhet och har ingen känsla för pedagogik.

Samt att jag, personligen, har hört honom sitta och skryta om hur han citat: "tjänar goa pengar på dumma nybörjare"

En riktig idiot är vad han är.

Ahahaha..

Jag håller med. Sicken klåpare, hoppas bara fler får nys om denna info!
Tellis Katsogiannos är helt kass, använd era pengar på annat sätt. Gagna inte denna lurendrejare!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in