2008-06-03, 23:02
Allt handlar helt enkelt om självsäkerhet, e du brevid en tjej som e tillräcklig snygg eller ful för att ha en chans, tänk inte två gånger säg bara nått, inga turk repliker "dina ögon e som
" vanliga tja, vad heter du räcker ..
har man inte självförtroende får man fejka ett =) inte så svårt. kan ge er ett exempel..
24 årig oskuld, lanar varje dag på inferno, framför en halv snygg tjej blir han feg, nervös och får inte ut ett ord.
24 årig oskuld, lanar varje dag på inferno, brevid en 13 årig oskuld som e också nörd och lanar varje dag på inferno, då e känner sig 24åriga oskulden sig bättre och mäktigare då kan han kaxas hur han vill tex "min gubbe e lv 100 o din 50 så gtfoomw"
Men vad händer om 24 åriga oskulden går fram till tjejen och låtsas som om han pratar med 13 åringen
he scores :3
1. Se fräsch ut och köp snygga kläder som man kan stå för, en arab med gucci armani o prada e bara skrattretande enligt mig.. även en skinny white mtrfckr med xl kläder och rasta ^^
2. Se den du pratar med som en jämnlike eller inferior så lär man slippa stamma
3. Introducera dig på ett simpelt sätt, tänkt på att vara naturlig som möjlig, man ska känna sig bekväm som med kompisar, man kan fejka detta tillstånd med steg 2 ^^. rätt töntig att leka nån man inte är, det märks tydligt..
4. Viktigaste av allt e tveka aldrig! Vänta till rätt stund kan man göra men det brukar oftast aldrig komma av nån anledning så få det överstökat direkt =) gå nånstans, fråga om hon vill sätta sig på en bänk och säg det direkt, är det lugnt om jag kysser dig och luta dig framåt samtidigt =)
Jag har failat med 2-3 tjejer just pga av steg 4 :3 jag vänta för länge och ville spara det bästa till sist o då rök chansen
" vanliga tja, vad heter du räcker .. har man inte självförtroende får man fejka ett =) inte så svårt. kan ge er ett exempel..
24 årig oskuld, lanar varje dag på inferno, framför en halv snygg tjej blir han feg, nervös och får inte ut ett ord.
24 årig oskuld, lanar varje dag på inferno, brevid en 13 årig oskuld som e också nörd och lanar varje dag på inferno, då e känner sig 24åriga oskulden sig bättre och mäktigare då kan han kaxas hur han vill tex "min gubbe e lv 100 o din 50 så gtfoomw"
Men vad händer om 24 åriga oskulden går fram till tjejen och låtsas som om han pratar med 13 åringen
he scores :31. Se fräsch ut och köp snygga kläder som man kan stå för, en arab med gucci armani o prada e bara skrattretande enligt mig.. även en skinny white mtrfckr med xl kläder och rasta ^^
2. Se den du pratar med som en jämnlike eller inferior så lär man slippa stamma
3. Introducera dig på ett simpelt sätt, tänkt på att vara naturlig som möjlig, man ska känna sig bekväm som med kompisar, man kan fejka detta tillstånd med steg 2 ^^. rätt töntig att leka nån man inte är, det märks tydligt..
4. Viktigaste av allt e tveka aldrig! Vänta till rätt stund kan man göra men det brukar oftast aldrig komma av nån anledning så få det överstökat direkt =) gå nånstans, fråga om hon vill sätta sig på en bänk och säg det direkt, är det lugnt om jag kysser dig och luta dig framåt samtidigt =)
Jag har failat med 2-3 tjejer just pga av steg 4 :3 jag vänta för länge och ville spara det bästa till sist o då rök chansen
Så sitter man här och läser om alla FB-oskulder och helst vill man bara nuppa skallen ur dom. Seriöst, något är ju jävla fel i kommunikation här, inte sant?