2008-06-02, 00:05
Medlem
kiwi22s avatar
Tjo folks..som rubriken säger är jag ute efter bartender-utrustning. Men har faktiskt ingen aning om var jag ska leta, helst vore det schysst med en fysisk butik (Stockholm) som kan klämma och känna lite.

Sen letar jag inte efter budgetprylar som ska hålla en kväll. Utan är mer ute efter prylar med lång livslängd och hög kvalité (priset har ingen betydelse just nu). Har kikat lite på barprodukter.se men det känns inte helt rätt..

Spelar ingen roll om man köper kit eller om man väljer själv..kanske snarare det senare för maximal kontroll på vad man köper ;p

Så..några tips på butiker i Stockholm som säljer det jag letar efter?
Citera
2008-06-02, 06:41
Medlem
klybans avatar
Vet inte ens om det finns bartender prylar som håller en kväll, kanske sånna där drickparaplyer i papper kan vara svåra att använda flera ggr.

Ikea har haft set med div. grejor som shaker, vispar och mätglas.
Dessa är en bra start för detta ändamål.

Annars har du pgw.se som har lite bättre grejor.
Citera
2008-06-02, 10:43
Medlem
www.goods.se
Citera
2008-06-02, 11:30
Medlem
SupaStrats avatar
Cordon Bleu på Vasagatan och/eller Lagamati uppe vid Odenplan kan nog ha sådant.
Citera
2008-06-02, 11:36
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiwi22
Tjo folks..som rubriken säger är jag ute efter bartender-utrustning. Men har faktiskt ingen aning om var jag ska leta, helst vore det schysst med en fysisk butik (Stockholm) som kan klämma och känna lite.

Sen letar jag inte efter budgetprylar som ska hålla en kväll. Utan är mer ute efter prylar med lång livslängd och hög kvalité (priset har ingen betydelse just nu). Har kikat lite på barprodukter.se men det känns inte helt rätt..

Spelar ingen roll om man köper kit eller om man väljer själv..kanske snarare det senare för maximal kontroll på vad man köper ;p

Så..några tips på butiker i Stockholm som säljer det jag letar efter?
http://www.snacksbolaget.se/pdf/bar-kiosk-tobak.pdf

~Paul~
Citera
2008-06-02, 18:08
Medlem
kiwi22s avatar
Riktigt stort tack för tipsen..goods verkade ha det mesta och såg seriösa ut. Lär smyga iväg till butikerna som SupaStrat tipsade om. Tack igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in