2008-06-01, 18:59
Medlem
Presidentens avatar
Debattören Kafir är bannad medan kollegan Fula Gubben i protest mot detta lämnat Flashback - tills vidare, lägger han till som en säkerhetsbrasklapp.

Vad tror ni? Kan man lita på dessa herrar?

Kafir är sur och avstängd - kommer han tillbaka efter sex månader, eller kommer han rentutav att nästla sig in under pseudonym? Och Fula Gubben - betyder tills vidare "resten av det här livet" eller "resten av den här veckan"?

Med andra ord: Vågar man hoppas på att dessa båda herrar för evigt lämnat Flashback eller är det en alltför naiv förhoppning?

En intressant frågeställning där debatten börjar - nu.
2008-06-01, 19:01
Medlem
EliasAlucards avatar
Jag skriver det i förvåg åt modsen:

Tråd låst.

*klick*
2008-06-01, 19:04
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Tråd låst.

*klick*
Nu förstår jag absolut ingenting. Två av Flashbacks flitigaste debattörer har lämnat arenan, varför skulle det vara förbjudet att diskutera deras eventuella återkomst?

Jämför Henrik Henke Larsson. Kommer han att göra comeback eller inte? Den hetaste svenska fotbollsdiskussionen de senaste åren.
2008-06-01, 19:06
Medlem
flowss avatar
Fel forum, för fan.
2008-06-01, 19:09
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Nu förstår jag absolut ingenting. Två av Flashbacks flitigaste debattörer har lämnat arenan, varför skulle det vara förbjudet att diskutera deras eventuella återkomst?

Jämför Henrik Henke Larsson. Kommer han att göra comeback eller inte? Den hetaste svenska fotbollsdiskussionen de senaste åren.
Det är en oskriven regel(?) på Flashback att man inte startar trådar om enskilda medlemmar.
2008-06-01, 19:10
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Det är en oskriven regel(?) på Flashback att man inte startar trådar om enskilda medlemmar.
En "oskriven regel (?)". Känns inte sådär superstabil grund att luta sig mot. Hur många trådar finns det där FB-medlemmar diskuteras? 500? 600? 1000?
2008-06-01, 19:11
Medlem
flowss avatar
Citat:

I Laidback borde det fungera.
2008-06-01, 19:11
Medlem
El Zorros avatar
Citat:

Tråd låst.

*klick*

Precis.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera