Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-01, 18:41
  #3421
Medlem
Xhamsterns avatar
Fick hem 4-MMC (eller vad som sades vara det) från flugan. Trevligt rus men fick en odefinierbar smärta i bröstet/ryggen som höll i sig lite grann nästan 1 månad.

Nån annan som fått detta sympton? Hände för ca 3 månader sedan och har inte rört skiten sen dess, inga planer på det heller. Lever hälsosamt i övrigt och använder centralstimulanta 3-4 gånger/år.
Citera
2021-07-10, 15:51
  #3422
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Ger 4-MMC utslag på vanliga stickor eller måste man ha speciella stickor för att se detta?
Har för mig att jag har sett stickor som det stått 4-MMC på, därför jag frågat.

Om det ger utslag på vanliga stickor, vad slår det på isåfall?
Amfetamin? Metamfetamin?
För jag tror ej 4-MMC finns med på de vanliga stickorna som används på t.ex. beroendemottagningar.

Vad är en bra dos för någon som aldrig tagit 4-MMC förut? Har väldigt mycket erfarenhet av MDMA och framförallt amfetamin i stora doser. Varit nykter i 7 månader förutom en mindre lina tjack för en vecka sedan dock.

Föredrar rusen man får när man tar oralt över nasalt när det kommer till både tjack och MDMA.
Diggar dock skjutsen man får av amfetamin IV.

Det närmaste jag har kommit 4an är 3-MMC men då hade jag varit vaken länge redan och körde enbart nasalt. Minns ej hur ruset var.

Även skjutsat i mig 200mg 3-CMC IV och det slog ju på som fan. Lite för mycket och inte det jag skulle vilja uppnå om jag tar 4an.

Däremot så skulle jag vilja få ett rejält rus med speed och kraftig eufori. Helst via oralt då jag föredrar den långsammare uppgången, längre peaken och längre rus i övrigt. Eventuella påfyllningar kan givetvis intas nasalt men som sagt så gillar jag att svälja (eller skjuta ) mitt knark.

Har möjlighet att fixa vad som sägs ska vara 4-MMC från pålitliga källor (kan dock vara så att han själv har fel givetvis) så skulle uppskatta lite vägledning när det kommer till doser. Jag tror personligen att det nog är bättre att jag köper 5g än 1g så att säga. Men hur ska dosera upp det? Som sagt så vill jag bli helt, snabb som fan och så euforisk att jag knappt kan prata

Kan återkomma med hur allt gick om jag faktiskt bestämmer mig för att slå till och klippa några gram av dessa kristaller.
Citera
2021-07-10, 17:14
  #3423
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Ger 4-MMC utslag på vanliga stickor eller måste man ha speciella stickor för att se detta?
Har för mig att jag har sett stickor som det stått 4-MMC på, därför jag frågat.

Om det ger utslag på vanliga stickor, vad slår det på isåfall?
Amfetamin? Metamfetamin?
För jag tror ej 4-MMC finns med på de vanliga stickorna som används på t.ex. beroendemottagningar.

Vad är en bra dos för någon som aldrig tagit 4-MMC förut? Har väldigt mycket erfarenhet av MDMA och framförallt amfetamin i stora doser. Varit nykter i 7 månader förutom en mindre lina tjack för en vecka sedan dock.

Föredrar rusen man får när man tar oralt över nasalt när det kommer till både tjack och MDMA.
Diggar dock skjutsen man får av amfetamin IV.

Det närmaste jag har kommit 4an är 3-MMC men då hade jag varit vaken länge redan och körde enbart nasalt. Minns ej hur ruset var.

Även skjutsat i mig 200mg 3-CMC IV och det slog ju på som fan. Lite för mycket och inte det jag skulle vilja uppnå om jag tar 4an.

Däremot så skulle jag vilja få ett rejält rus med speed och kraftig eufori. Helst via oralt då jag föredrar den långsammare uppgången, längre peaken och längre rus i övrigt. Eventuella påfyllningar kan givetvis intas nasalt men som sagt så gillar jag att svälja (eller skjuta ) mitt knark.

Har möjlighet att fixa vad som sägs ska vara 4-MMC från pålitliga källor (kan dock vara så att han själv har fel givetvis) så skulle uppskatta lite vägledning när det kommer till doser. Jag tror personligen att det nog är bättre att jag köper 5g än 1g så att säga. Men hur ska dosera upp det? Som sagt så vill jag bli helt, snabb som fan och så euforisk att jag knappt kan prata

Kan återkomma med hur allt gick om jag faktiskt bestämmer mig för att slå till och klippa några gram av dessa kristaller.


Brukar ge utslag för metamfetamin om jag inte minns fel. Det ger utslag iaf, det vet jag.

Dos: 150-200 oralt. Sen 50-100mg i näsan när det orala intaget börjat göra sitt.
__________________
Senast redigerad av Kingandace 2021-07-10 kl. 17:18.
Citera
2021-10-25, 08:51
  #3424
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Fick hem 4-MMC (eller vad som sades vara det) från flugan. Trevligt rus men fick en odefinierbar smärta i bröstet/ryggen som höll i sig lite grann nästan 1 månad.

Nån annan som fått detta sympton? Hände för ca 3 månader sedan och har inte rört skiten sen dess, inga planer på det heller. Lever hälsosamt i övrigt och använder centralstimulanta 3-4 gånger/år.

Spänt dig? Kläms en nerv i ryggen lite så får man diffusa smärtor i övre rygg, eventuellt axlar och bröst.
Citera
2021-10-25, 19:44
  #3425
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Spänt dig? Kläms en nerv i ryggen lite så får man diffusa smärtor i övre rygg, eventuellt axlar och bröst.

Känns som en ganska trolig anledning, satt och spände mig ganska mycket när det slog som hårdast.
Citera
2021-11-12, 04:06
  #3426
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Känns som en ganska trolig anledning, satt och spände mig ganska mycket när det slog som hårdast.
Tror räkat var 3-MMC.
Citera
2022-01-14, 22:10
  #3427
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Tror räkat var 3-MMC.

Nä, 4-MMCAT
Citera
2022-01-15, 11:40
  #3428
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Nä, 4-MMCAT
4-mmc
Citera
2022-02-01, 09:00
  #3429
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
4-mmc

Just det! 4-mmc eller MMCAT var det - inte 4-MMCAT 😀 det var ju ett tag sedan man pysslade med sånt, så minnet sviker. Glömmer dock aldrig räkan.
Citera
2022-02-06, 18:28
  #3430
Medlem
Det är kört att få tag på ÄKTA 2008-2009 mephedrone nuförtiden va? Satan i gatan vad jag både saknar den men även är lite tacksam att det inte går att få hem lika lätt längre haha...
Citera
2022-02-24, 00:18
  #3431
Medlem
StyrmanJanssons avatar
Ooooh, vi som var med 2007-8. Oförglömligt. När man fick hem den gula påsen i brevlådan... oooh, ingen kunde misstaga aig på den doften. Så de gällde att bo hos rätt person.
__________________
Senast redigerad av StyrmanJansson 2022-02-24 kl. 00:23.
Citera
2022-02-25, 02:14
  #3432
Medlem
Säljs kattpisset fortfarande ? va så länge sen nu
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback