Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-18, 17:50
  #3301
Avstängd
klonazepam90s avatar
På igåååång på denna goooda substansen! <3
Citera
2017-05-21, 08:20
  #3302
Medlem
Sacrilegiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
På igåååång på denna goooda substansen! <3

Hah, Kul att höra att nån mår bra iaf, Har varit intresserad av Mephet ett bra tag nu men alltid fått förhinder.

Mina erfarenheter kring katinoner av denna subgéngre sträcker sig mestadels till 4-cmc 3-cmc, och en mängd andra som inte varit något att hänga i granen alls.

Man kanske ska pröva på 3-mmc innan man ger sig på den "allsmäktige 4-mmc"
Har ju trots allt lite ansvar och sånt där jobbigt trams att reda ut så får inte bli för bra så att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av speedballen
Får ni "svartare" blod efter meph? Eller under? Det är ju lite halvgiftigt...

Mitt brukar koagulera snabbare och va svartare ett tag innan jag sovit och druckit ordentligt några dagar.

Byter alltid nål inför varje stick vid bruk av Mefedron ska tilläggas.

Är det halvgiftigt? Jag gissar på att det inte har med substansen i fråga att göra utan hur du sköter din kropp. Svart blod är indikation på att blodet är syrefattigt.

Jag har generellt sett alltid ganska mörkt blod, men när jag började med ett yrke där man använder kroppen för nåt år sen så blev jag lite förvånad när jag drog svar på fredagen. Hade aldrig sett så "ljust" och friskt blod.
__________________
Senast redigerad av Sacrilegium 2017-05-21 kl. 08:31.
Citera
2017-07-12, 18:25
  #3303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sacrilegium
Hah, Kul att höra att nån mår bra iaf, Har varit intresserad av Mephet ett bra tag nu men alltid fått förhinder.

Mina erfarenheter kring katinoner av denna subgéngre sträcker sig mestadels till 4-cmc 3-cmc, och en mängd andra som inte varit något att hänga i granen alls.

Man kanske ska pröva på 3-mmc innan man ger sig på den "allsmäktige 4-mmc"
Har ju trots allt lite ansvar och sånt där jobbigt trams att reda ut så får inte bli för bra så att säga.



Är det halvgiftigt? Jag gissar på att det inte har med substansen i fråga att göra utan hur du sköter din kropp. Svart blod är indikation på att blodet är syrefattigt.

Jag har generellt sett alltid ganska mörkt blod, men när jag började med ett yrke där man använder kroppen för nåt år sen så blev jag lite förvånad när jag drog svar på fredagen. Hade aldrig sett så "ljust" och friskt blod.

Nja, tror knappast det där stämmer, utan det är substansen i fråga det handlar om, då jag har sett flera trådar om att folk fått en mer mörk nyans av blodet när de kört mephedrone IV.

3-MMC kan jag inte uttala mig om då jag inte provat (eller jag tror inte det, ska köra en ny batch idag men ser mer ut som 4-MMC).

Det kan variera lite hur det ser ut när man drar svar, i alla fall för mig, men på mephedrone tenderar det att bli lite mörkare än på andra substanser.

Återkommer när jag börjat kööööra igång!
__________________
Senast redigerad av lundbergarn 2017-07-12 kl. 18:31.
Citera
2017-08-30, 13:39
  #3304
Medlem
Vet inte om det är mig eller substansen eller administrerings metoderna det är fel på men jag känner inte av nån form av eufori eller berusning :O

Har intagit oralt rektalt o IV men känner absolut inget förutom möjligen att jag kan börja frysa lite utan anledning och får en aningen stå päls :-/

Antingen tar jag fel mängd eller så är det gel sätt jag intar det på eller så är det en klen batch jag köpt eller i sista hand alla antidepressiva mediciner jag tar som stör ut substansen o gör den verkningslös??!!

Jaja så kan det va :-(
Citera
2017-08-30, 14:03
  #3305
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Vet inte om det är mig eller substansen eller administrerings metoderna det är fel på men jag känner inte av nån form av eufori eller berusning :O

Har intagit oralt rektalt o IV men känner absolut inget förutom möjligen att jag kan börja frysa lite utan anledning och får en aningen stå päls :-/

Antingen tar jag fel mängd eller så är det gel sätt jag intar det på eller så är det en klen batch jag köpt eller i sista hand alla antidepressiva mediciner jag tar som stör ut substansen o gör den verkningslös??!!

Jaja så kan det va :-(
Jag tror att din medicin förstör. Antar att det är ssri
Citera
2017-08-30, 15:00
  #3306
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Vet inte om det är mig eller substansen eller administrerings metoderna det är fel på men jag känner inte av nån form av eufori eller berusning :O

Har intagit oralt rektalt o IV men känner absolut inget förutom möjligen att jag kan börja frysa lite utan anledning och får en aningen stå päls :-/

Antingen tar jag fel mängd eller så är det gel sätt jag intar det på eller så är det en klen batch jag köpt eller i sista hand alla antidepressiva mediciner jag tar som stör ut substansen o gör den verkningslös??!!

Jaja så kan det va :-(

Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Jag tror att din medicin förstör. Antar att det är ssri

Jag hade inga problem med att få effekt trots dyl. mediciner. Att man får dåliga hör ju tyvärr till vanligheterna när det gäller droger, skulle sätta mina pengar på att det är det som är problemet. Det är ju inte så förr när det var lagligt och alltid låg på ca. 99 %. Det var tider det. Nog den bästa drog jag tagit, definitivt den bästa CS.
Citera
2017-08-30, 19:26
  #3307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Vet inte om det är mig eller substansen eller administrerings metoderna det är fel på men jag känner inte av nån form av eufori eller berusning :O

Har intagit oralt rektalt o IV men känner absolut inget förutom möjligen att jag kan börja frysa lite utan anledning och får en aningen stå päls :-/

Antingen tar jag fel mängd eller så är det gel sätt jag intar det på eller så är det en klen batch jag köpt eller i sista hand alla antidepressiva mediciner jag tar som stör ut substansen o gör den verkningslös??!!

Jaja så kan det va :-(
Är du "säker" på att det är av bra kvalité?
Citera
2017-08-30, 19:45
  #3308
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Är du "säker" på att det är av bra kvalité?

Nej jag är rädd att kvalitén är undermålig förutom att mina mediciner ev stör ut viss effekt men all annan skit jag petat i mig brukar ha effekt som brukar heta duga o mer därtill :O
Citera
2017-08-30, 19:49
  #3309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Jag tror att din medicin förstör. Antar att det är ssri

Jo visst kan medicinen spela in men all annan skit jag petat i mig brukar ha effekt som heter duga o lite till :O

Och med tanke på vilken mängd per administrering jag tagit borde det ha sagt pang i systemet men inte ett jota till effekt förutom lite lätt frusen o antydan till ståpäls :-/
Citera
2017-08-30, 20:00
  #3310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Jo visst kan medicinen spela in men all annan skit jag petat i mig brukar ha effekt som heter duga o lite till :O

Och med tanke på vilken mängd per administrering jag tagit borde det ha sagt pang i systemet men inte ett jota till effekt förutom lite lätt frusen o antydan till ståpäls :-/


Du har säkert inte ens fått riktiga xD
Citera
2017-08-31, 11:40
  #3311
Medlem
Nä antagligen ej riktig substans, tar för liten mängd eller med dålig potens eller så har jag mediciner som stör ut effekten helt o hållet :/
Citera
2017-08-31, 17:34
  #3312
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Vet inte om det är mig eller substansen eller administrerings metoderna det är fel på men jag känner inte av nån form av eufori eller berusning :O

Har intagit oralt rektalt o IV men känner absolut inget förutom möjligen att jag kan börja frysa lite utan anledning och får en aningen stå päls :-/

Antingen tar jag fel mängd eller så är det gel sätt jag intar det på eller så är det en klen batch jag köpt eller i sista hand alla antidepressiva mediciner jag tar som stör ut substansen o gör den verkningslös??!!

Jaja så kan det va :-(

Du har fått grejer som inte är Mephedrone..

Euforin ska susa som bara den och speciellt vid IV-intag.. Tar man bara ca 1-2g per månad så ska man få samma eufori varje gång. Oavsett IV eller inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback