Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-24, 21:04
  #3325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Jag håller med dig - känns märkligt att det bara försvunnit totalt. Var många år sen man fick tag i det.

Efterfrågan verkar ju verkligen finnas så förstår inte att det är helt borta.



fullt med mjau mjau i malta
Citera
2018-05-24, 21:21
  #3326
Medlem
raven101s avatar
Hur vanligt är det att få tag på "the real deal" nu för tiden. Jag hann aldrig testa det när det fanns. Finns ju de som säljer det löjligt billigt. Men med tanke på alla de katinoner som finns på marknaden tänker jag att det är lätt att bli blåst. Vad är era erfarenheter?
Citera
2018-05-24, 22:59
  #3327
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Hur vanligt är det att få tag på "the real deal" nu för tiden. Jag hann aldrig testa det när det fanns. Finns ju de som säljer det löjligt billigt. Men med tanke på alla de katinoner som finns på marknaden tänker jag att det är lätt att bli blåst. Vad är era erfarenheter?

Man blir blåst, vare sig det är på FS eller någon annan stans. En drog ifrån samma familj får du säkert, ofta 3-MMC till exempel. Men inte 4-MMC. Eller i "bästa" fall, jääävligt bankat!
Citera
2018-05-24, 23:17
  #3328
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Man blir blåst, vare sig det är på FS eller någon annan stans. En drog ifrån samma familj får du säkert, ofta 3-MMC till exempel. Men inte 4-MMC. Eller i "bästa" fall, jääävligt bankat!
Hade vart riktigt smuckert att få testa meph iv! Då det ska vara så otroligt bra. Jag som är av den kalibern att jag vill nästan svimma av för att ruschen är så stark tror att detta skulle vara något för mig
Citera
2018-05-24, 23:32
  #3329
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Hade vart riktigt smuckert att få testa meph iv! Då det ska vara så otroligt bra. Jag som är av den kalibern att jag vill nästan svimma av för att ruschen är så stark tror att detta skulle vara något för mig

Då hade ¨det garanterat varit något för dig! Minns när jag började skjuta, precis när mephet var på väg ut - det kickade något så in i helvete! Det var bara att lägga sig ner, vrida volymen i bott och rulla som fan med ögonen i en timme typ. Ingen idé att försöka gå eller kommunicera överhuvudtaget! Good times... Har skjutit de flesta liknande efter det, till exempel 3-MMC och 3/4-CMC etcetera och de kommer verkligen inte ens någonstans i närheten. Tyvärr.
Citera
2018-05-25, 00:41
  #3330
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Man blir blåst, vare sig det är på FS eller någon annan stans. En drog ifrån samma familj får du säkert, ofta 3-MMC till exempel. Men inte 4-MMC. Eller i "bästa" fall, jääävligt bankat!

Nä tänker det också. Vädligt ovanlig substans, varför producera klassat när kan köra en laglig "kusin-drog" som känns snarlik. Nu har jag aldrig provat 4-mmc men tagit 3-mmc som är par steg nedåt. Tror de nya katinonerna ofta slarvigt kallas vid samma namn som sina föregångare. Minns 2016 när några vänner bjöd på "3-mmc". Det var det inte alls och fick mycket märkliga bieffekter.
Citera
2018-05-25, 11:20
  #3331
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Då hade ¨det garanterat varit något för dig! Minns när jag började skjuta, precis när mephet var på väg ut - det kickade något så in i helvete! Det var bara att lägga sig ner, vrida volymen i bott och rulla som fan med ögonen i en timme typ. Ingen idé att försöka gå eller kommunicera överhuvudtaget! Good times... Har skjutit de flesta liknande efter det, till exempel 3-MMC och 3/4-CMC etcetera och de kommer verkligen inte ens någonstans i närheten. Tyvärr.
Kan tänka mig det! Har slagit 3-cmc och det va ganska så skön kick. Drog väll på en 300mg och kunde inte stå upp då men meph måste va den ultimata kicken
Citera
2018-05-30, 18:49
  #3332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Hur vanligt är det att få tag på "the real deal" nu för tiden. Jag hann aldrig testa det när det fanns. Finns ju de som säljer det löjligt billigt. Men med tanke på alla de katinoner som finns på marknaden tänker jag att det är lätt att bli blåst. Vad är era erfarenheter?


Det som säljs billigt heter typ; Mepedrone istället för mephedrone..
Och det är bara nå försäljningsknep för att få folk att handla..
helt världelöst..
3cmc är t.om 20x bättre än det
Citera
2018-05-31, 16:06
  #3333
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolcpl
Det som säljs billigt heter typ; Mepedrone istället för mephedrone..
Och det är bara nå försäljningsknep för att få folk att handla..
helt världelöst..
3cmc är t.om 20x bättre än det
Fast mephedrone finns också fortfarande.
Citera
2018-08-22, 22:50
  #3334
Medlem
_AlleMan_s avatar
Hur är det med den 4-MMC som finns nu på t.ex FS är den något att ha?
Citera
2018-08-23, 18:36
  #3335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _AlleMan_
Hur är det med den 4-MMC som finns nu på t.ex FS är den något att ha?


Undrar samma sak här!!

är det riktigt Mephdrone som inte är sönder bankat så handlar jag direkt!
Citera
2018-08-31, 02:49
  #3336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yabaice
fullt med mjau mjau i malta

Berätta mer. Vill åka på semester
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback