Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-23, 01:04
  #2725
Medlem
A-llusions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Efterfrågan finns, folk älskar ju meph, men utbudet finns inte riktigt. meph är rätt sällsynt och när det finns nästan alltid dyrt.

Precis! men se upp, köpt meph 2gg i rad som inte funkar ett skit dvs misslyckad meph eller nåt annat helt enkelt...
Citera
2011-10-23, 01:05
  #2726
Medlem
saturdayservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Efterfrågan finns, folk älskar ju meph, men utbudet finns inte riktigt. meph är rätt sällsynt och när det finns nästan alltid dyrt.

Indeed. Dyrt, och dessutom sämre kvalité. Iaf senast jag fick tag på något. Intresse finns alltid för bra produkter.
Citera
2011-11-18, 18:36
  #2727
Medlem
elgecys avatar
Kan man köpa mephedrone fortfarande? Det verkar spännande, skulle vilja prova.
Citera
2011-11-19, 06:59
  #2728
Medlem
Holmquists avatar
Åhh, vad jag saknar mephedrone!

Utan tvekan min favorti CS!
Citera
2011-11-23, 03:22
  #2729
Medlem
Garv-Pers avatar
Mjauw!! :d:d
Citera
2011-11-23, 03:55
  #2730
Medlem
Garv-Pers avatar
Är det någon som kan komma med konkreta bieffekter efter perioderna då det funnits fluff eller krabbkristaller? långsiktiga bieffekter syftar jag på.
Citera
2011-11-24, 19:07
  #2731
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Nja, jag tycker gott och väl att mephedrone kan få hålla sig borta. Det var på tok för beroendeframkallande! Nog för att det är det bästa CS-rus jag vet, men till och med jag som är en hyfsat ordentlig människa med ordnade förhållanden höll på att bli hooked... Och jag var ju inte direkt ensam om det.
Citera
2011-12-05, 15:24
  #2732
Medlem
Lord-Igors avatar
jag måste säga att mephe var riktigt roligt men ni som har kört det förut kanske kan ge mig en förklaring till det här.
allt började med att jag och en polare skulle på en fest och han frågade mig om vi skulle försöka styra med lite kola och jag tyckte det lät som en bra idé. Tur i oturen eller vad man ska säga så hitta han ingen kola men han hittade mephedrone istället och jag hade aldrig hört talas om det innan och han undrade om jag ville ha.
jag var osäker på det efter som det var en ny drog och nytt folk så jag sa att jag tänker nog avstå.
kommer till festen i alla fall och folk håller på att dra linor lite överallt och jag blir tillfrågad igen om jag vill ha. Jag svarade okej men ta inte en så stor för jag har aldrig testat förut.
(killen som gav mig berätta att det var riktigt bra och visa att det var kristaller i och jag höll bara med för som sagt hade aldrig hört talas om det innan så hade inget att jämföra med.)

kör i mig det där och ganska snabbt så ficka värdens bästa lyckorus har aldrig mått så bra som jag gjorde då, fick alla möjliga bra idéer som jag ville testa på och göra.
stod i ett mörkt rum och dansa helt själv ( har ingen aning hur länge men det kändes bra)
allt kändes hur bra som helst och jag fick frågan om mer efter kanske 30-40min kände mig fortfarande hur bra som helst men kände också att det började avta lite så jag svarade ja och följde med och tog en till.

det var då allt allt hände, min syn svajade åt alla håll och jag kunde knappt gå. gick ut från festen och det kändes som att jag hade gått flera mil där ifrån (dagen efter såg jag att jag ungefär hade gått 10m ifrån festen)
men i alla fall på min ''långa'' vandring träffade jag en polare och han stod och bara gav mig massa possessivt energi så jag började må bra igen.
började känna att jag var tillbaka på ruta ett och började må sjukt bra igen men det var en skillnad den här gången.
jag klarade inte av människor, så länge jag fick vara själv mådde jag hur bra som helst men så fort någon kom fram till mig så fick jag panik och typ ville bara gömma mig.

så ni kanske förstår hur kul det blev när man var på fest och du vågar inte prata med andra människor.

har det här hänt någon av er förut eller något liknade?
jag tror inte jag ''överdosera'' det efter som jag vet själv att jag inte tog så mycket.
kan också tillägga att jag hade druckit i 11dagar i sträck när jag tog mephe.
Citera
2011-12-05, 15:47
  #2733
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord-Igor
text.
Ögonvobbel fick man vid större doser tex bomb på 500mg & det är omöjligt att fästa blicken vid en punkt
ögona beter sig som speedade pingpongbollar i ett allt för litet utrymme,gå kunde jag men ville absolut sätta mig ner då det blev för mycket
men trots darriga ben så gick man ändå som på moln
sen att hjärtat även betedde sig som en tjackad kolibri gjorde ju saken inte bättre men fyfan va lycklig man var ändå.

Fan det är snart 3 år sen man körde på Meffe
kan ju lugnt säga att man saknar skiten.

Ps panik fick man aldrig på det
men man ville ju helst vara hemma & stå å dansa likt en idiot men ändå vara ute bland folk & visa att här är lyckliga jag.
Citera
2011-12-05, 22:55
  #2734
Medlem
MANOFMYSERYs avatar
Jag Vet 3 Meppsidor:d Som Skickar Till Sverige
__________________
Senast redigerad av MANOFMYSERY 2011-12-05 kl. 23:20.
Citera
2011-12-05, 23:22
  #2735
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MANOFMYSERY
Jag Vet 3 Meppsidor:d Som Skickar Till Sverige
Kul för dig, håller du tyst om dem så kan du både tjäna pengar och ha egen tillgång
Citera
2011-12-06, 00:26
  #2736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Ögonvobbel fick man vid större doser tex bomb på 500mg & det är omöjligt att fästa blicken vid en punkt
ögona beter sig som speedade pingpongbollar i ett allt för litet utrymme,gå kunde jag men ville absolut sätta mig ner då det blev för mycket
men trots darriga ben så gick man ändå som på moln
sen att hjärtat även betedde sig som en tjackad kolibri gjorde ju saken inte bättre men fyfan va lycklig man var ändå.

Fan det är snart 3 år sen man körde på Meffe
kan ju lugnt säga att man saknar skiten.

Ps panik fick man aldrig på det
men man ville ju helst vara hemma & stå å dansa likt en idiot men ändå vara ute bland folk & visa att här är lyckliga jag.

Du tog väl en hel del meph vill jag minnas. Gav det dig några biverkningar? Jag tror meph var ganska skonsamt, irriterade mig som fan när man såg dumma tjackpundare dissa allt som hade med RC:s att göra och menade på att man inte visste vilka biverkningar som skulle kunna uppstå på lång sikt, som om man plötsligt skulle få in hjärtinfarkt så här två år senare, det är i vilket fall knappast värre än tjacket som de drar i sig, men det är fan så mycket längre sen det var ju sommaren/hösten 2008 folk körde som hårdast, och så blev skiten klassad under vintern 2008, så det var ganska längesen även om man fick tag på lite även efter klassningen. Vissa trodde mephet skulle överleva och bli en drog som man kunde styra ungefär som tjack, men jag visste att det skulle dö ut och så här ett par år senare kan man väl konstatera att så blev fallet, om ytterliga ett par år kommer det inte finnas något alls i princip.

Tänk om det aldrig blev klassat och man bara kunde gå in på valfri svensk hemsida och beställa hem helt rena produkter och ha ett räkluktande paket i brevlådan redan dagen efter. Det vore något, det. Undra om det någonsin kommer en lika potent RC? Tror inte det och snart ska väl allt klassas, är glad att jag fick testa meph, alla kan ju enas om att IV-kicken var överjordisk, fy fan vilken skjuts. Som MDMA och tjack samtidigt men ett par snäpp kraftigare än kicken som tjack ger. Men nu kan man väl glömma att få uppleva det igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback