Oj, hade inte förväntat mig den här typer av svar... Gör mig väldigt förvånad - hentai för mig är inte alls så underligt eller konstigt som vissa i den här tråden argumenterar för att det är.
För mig är hentai en försköning av verkligheten - vissa saker förstärks, andra tonas ner - man slipper t.ex. se en finnig, hårig mansröv när man försöker ha en trevlig stund med sig själv. Det blir mer tilltalande positioner, ställningar och kroppsrörelser när de fysiska lagarna inte påverkar "skådespelarna".
Citat:
Ursprungligen postat av Fnutten
Porr med robotar, aliens med 50 cm kukar som knullar småflickor med gigantiska bröst tills de får kuken in genom röven och ut genom munnen, ja, det låter helt enkelt för osannolikt för att en vanlig svensson skulle kunna tända på det.
Det är klart att det extrema finns med i hentai - på samma sätt som det finns extremer inom "vanlig" porr också. (Det är bara att kolla igenom forumsdelen "alternativa sexualiteter" för att hitta bevis för det.)
Inom hentai finns det vaniljsex, gaysex, bondage, onani, gangbangs... precis som i vanlig porr. Den enda lilla twisten - som jag tror du (Fnutten) hakar upp dig på - är att hentai kan gå ett steg längre.
Hentai kan helt frikoppla sig från verkligheten och få ner människors fantasier på film. Och, med tanke på att människan är ett sånt djur som hon är, så leder detta till att filmer med tentakler, robotar, demoner, och andra extremer också skapas.
Det är synd om det skulle vara så att ni dömer ut hela hentaigenren för dessa extremer som ni ogillar, det finns en hel uppsjö av vanlig tecknad svenssonsex för er om det är sånt ni vill ha...