2008-06-02, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Måste man vara rik för att vara intressant i din värld?

Som kändis ja. Inte fan skulle den där killen som dansar naken i Stockholm passa bra i skvallerpressen.
Citera
2008-06-02, 08:25
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
Som kändis ja. Inte fan skulle den där killen som dansar naken i Stockholm passa bra i skvallerpressen.
Så du menar att dom köper sej lycka och kändisskap? I Sverige är det få som har några höga löner som är skådisar och musiker. Dom som du anser vara kända musiker har ofta andra jobb också.

Så ser man en känd skådis så ska man alltså gå fram och fråga efter kontoutdrag, och har dom inte tillräckligt så meddelar man bara "Tyvärr, du är för fattig för att få vara känd."

Det här kan vara den dummaste tråden av den dummaste trådskaparen ever!
Citera
2008-06-07, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det här kan vara den dummaste tråden av den dummaste trådskaparen ever!

Det där skulle du aldrig ha vågat säga till mitt tryne, Ateistdjävel!
Citera
2008-06-07, 17:38
Medlem
MissTakens avatar
Citat:

Haha, "ateistjävel"??? Det var nog det roligaste jag läst här på FB i avdelningen "hur man med okvädningsord får tyst på sin antagonist"
Citera
2008-06-07, 18:23
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Nja... Ateist skulle jag nog inte kalla mej eftersom jag frekvent besöker kyrkan. Men kanske inte heller religiös. Kristen, visst, eftersom jag är döpt och konfirmerad. Men inte ateist. I övrigt skulle jag visst kunna säga det i ditt tryne.

(Tryne sitter på grisar, det var du som sa det, men du är en... enligt egen utsago)
Citera
2008-06-08, 22:17
Bannlyst
Citat:
Jag har nyligen börjat intressera mig av skvaller. Hänt bild är ju den snabbast växande. Och den handlar ju om utländska kändisar som Brad Pitt och Beckhams.

Utländska kändisar kan vara relativt okända men ändå ha fester som kostar mer än vad svenska kändisar tjänar tillsamans. Svenska kändisar gör allt för att lämna Sverige och dra till ex Kalifornien. Svenska artister sjunger ofta på engelska i hopp om att lämna Sverige.

Jag bryr mig inte om kungabarnen eller Robinson Robban. Jag vill läsa om Beckhams otrogne man. Om Tiger woods lustjakts-present till Elin.

Är Svenska kändisar tråkiga? Börjar tidningarna ta mindre om kungabarnen och mer om Amerikanska kändisar?

Fan vad gôtt att du blev avstängd din idiot.

Topic:
Svenska kändisar är inte mycket att hänga i granen men vi är ett litet land så det är inte konstigt att de tjänar mindre än sina amerikanska motsvarigheter.

Skvaller överhuvudtaget är ointressant men jag läser hellre om våra inhemska förmågor än det samlade hollywoodpacket over there.

.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in