Jag har fått samma skit och här är min mbam log.
Spoiler
Malwarebytes' Anti-Malware 1.17
Databasversion: 861
18:43:06 2008-06-16
mbam-log-6-16-2008 (18-43-02).txt
Skanningstyp: Snabb skanning
Antal skannade objekt: 41484
Förfluten tid: 2 minute(s), 25 second(s)
Infekterade minnesprocesser: 1
Infekterade minnesmoduler: 0
Infekterade registernycklar: 0
Infekterade registervärden: 1
Infekterade registerdataposter: 7
Infekterade mappar: 0
Infekterade filer: 1
Infekterade minnesprocesser:
C:\WINDOWS\acersv.exe (Backdoor.Bot) -> No action taken.
Infekterade minnesmoduler:
(Inga illasinnade poster hittades)
Infekterade registernycklar:
Infekterade registervärden:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Run\Windows Acer Service (Backdoor.Bot) -> No action taken.
Infekterade registerdataposter:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowControlPanel (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowRun (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowSearch (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowNetPlaces (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowHelp (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowMyDocs (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced\Start_ShowMyComputer (Hijack.StartMenu) -> Bad: (0) Good: (1) -> No action taken.
Infekterade mappar:
Infekterade filer:
C:\WINDOWS\acersv.exe (Backdoor.Bot) -> No action taken.
Jag testar och försöker få bort det, men är inte så kunning vore snällt om någon kunde hjälpa ifall jag inte klarar mig