2008-05-31, 01:03
Medlem
Mojen13s avatar
Jag satt och slöläste vid datorn när det slår mig att jag fick en otrolig lusta tt spela Zatacka (Achtung, die kurve!). Jag ville spela den gammla klassiska versionen så jag tankar hem den men när jag ska starta får jag felmeddelandet "This system does not support fullscreen mode. Choose Close to terminate the application" Jag har Vista men finns det något sät jag kan lira spelatet i Vista iallafall? Tacksam för svar.
Citera
2008-05-31, 01:15
Medlem
TheCazes avatar
Om det finns en ikon på skrivbordet till det spelet.
Testa att högerklicka på den, Egenskaper -> Kompatibilitet -> Välj sedan XP SP 2/1 i listan där.

Testa om detta hjälper.
Citera
2008-05-31, 01:22
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Om det finns en ikon på skrivbordet till det spelet.
Testa att högerklicka på den, Egenskaper -> Kompatibilitet -> Välj sedan XP SP 2/1 i listan där.

Testa om detta hjälper.

Tyvärr fungerade det inte. tack ändå. Någon som har förslag?
Citera
2008-05-31, 02:20
Medlem
Qmezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojen13
Tyvärr fungerade det inte. tack ändå. Någon som har förslag?

Konstigt, jag tankade hem den klassiska versionen för ett tag sedan, och då fungerade den alldeles utmärkt på vista... kan se efter om jag hittar hemsidan igen.
Citera
2008-05-31, 14:05
Medlem
Mojen13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qmez
Konstigt, jag tankade hem den klassiska versionen för ett tag sedan, och då fungerade den alldeles utmärkt på vista... kan se efter om jag hittar hemsidan igen.

Jasså. Det var juh konstigt. Skulle vara snällt om du länkade sidan om du hittar den. Tack
Citera
2008-06-06, 18:14
Medlem
om de inte funkar i fullscreen testa högerklicka på genvägen sen skriv -window efter allt i "mål" eller "target" bara en chansning. ^^
Citera
2008-06-08, 22:55
Medlem
Devreauxs avatar
min fråga:

ifall jag har en sån här dator:

• AMD Athlon 64 4000+
• 1 GB DDR2 667MHz (2 x 512 MB) max 4 GB
• 160 GB SATA2 7200rpm
• DVD-brännare med stöd för Dual-layer
• ATI Radeon X1200 upp till 256 MB
• Gigabit LAN, Firewire, 4 x USB
• Microsoft Windows Vista Basic

Kan jag då utan problem ha winamp på samtidigt som jag spelar counter-strike 1.6 eller tibia? utan lagg alltså? kan jag till och med ha uTorrent som laddar ner samtidigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in