• 2
  • 3
2008-06-02, 16:37
Bannlyst
Porrtorka har man ju haft men inte slutat... neeej, det går ju inte...
Citera
2008-06-02, 18:32
Medlem
Sluta titta på porrfilm?

Citat:
Ursprungligen postat av deMaru
Hejsan. Är det någon här inne som lyckats kasta av sig porrets ok? Jag försökte i några dagar sen drog jag på en film igen, helt hopplöst.

Är det någon här inne som lyckats? Om så är fallet skriv gärna hur ni gick tillväga.

Känns dock som denna tråd inte kommer att bli så lång...

Som ni ser av mitt nick är jag nu en gammal man, snart 40 år.
När jag var yngre tittade vi ofta på p-film, det var helt naturligt och ok,
så för 15 år sedan fick jag och min fru barn, en son. Porr tittandet forsatte nästan som tidigare. För 10 år sedan födde min fru oss en dotter, och då började dom stora förändringarna. Jag har helt klart fått en annan syn på porr.
Flickors eller kvinnors, eller för den delen mäns frivilliga deltagande i porrfilm har fått sig en knäck, jag har inte samma inställning att "skådisarna" gör filmerna för att dom vill och tycker det är roligt eller skönt, och att det är ett jobb som alla andra jobb, jag tror att det är mycket våld, förnedring och människoförakt i porrfilmer. Jag tittar ytterst sällan på porr nu för tiden.
Citera
2008-06-03, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gammal-man
så för 15 år sedan fick jag och min fru barn, en son. Porr tittandet forsatte nästan som tidigare. För 10 år sedan födde min fru oss en dotter, och då började dom stora förändringarna. Jag har helt klart fått en annan syn på porr.
Flickors eller kvinnors, eller för den delen mäns frivilliga deltagande i porrfilm har fått sig en knäck, jag har inte samma inställning att "skådisarna" gör filmerna för att dom vill och tycker det är roligt eller skönt, och att det är ett jobb som alla andra jobb, jag tror att det är mycket våld, förnedring och människoförakt i porrfilmer. Jag tittar ytterst sällan på porr nu för tiden.

Vad får dig att tro att det är mycket våld i porrfilmer?
Citera
2008-06-03, 07:27
Medlem
Blygiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammal-man

Hur menar du nu? Att folk skulle bli förnedrade och föraktade generellt i porrfilmsinspelningar?

Näh du, det ställer jag mig tveksam till, då det spelas in en ofattbar mängd porr. Givetvis så förekommer det, det kan man inte förneka, men att säga att det är normen är att ta i.
Citera
2008-06-03, 15:18
Medlem
deMarus avatar
Asså grejen är ju den att jag är så porrskadad så att jag måste förnedra tjejen för att komma. Detta skulle säkert inte varit fallet om jag aldrig kollat på porr.
Citera
2008-06-10, 18:37
Medlem
porrtittande

Hej! Jag uttryckte mig nog lite oklart när jag sa att det är mycket våld och förnedring inom porrfilm. Vad jag menar är att jag tror att människor som söker sig till porrindustrin för att arbeta, kanske inte gör det för att det är ett arbete som dom drömt om, utan för att dom känner att det kanske är det enda sättet för dom att tjäna dom pengarna som dom behöver snabbt.
Citera
2008-06-10, 19:14
Medlem
Kan komma på mej själv att nu va de länge sen ja kolla porr och därför kollar ja på de, och då handlar de om en till två veckor. Börjar fundera på om ja tröttnat. Men de vill man ju inte
Citera
2008-06-10, 19:25
Medlem
Ruggieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Librarian
Jag har slutat en gång. Och det var dom längsta tjugo minutrarna i mitt liv.

Keep it up!
Citera
2008-10-21, 20:43
Medlem
BigIvars avatar
Jag slutar att titta på porr när jag måste ut i köket för att sätta på mer kaffe.
Allvarligt talat...Sluta kolla på porr ? Är du go i huvvet ???
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in