• 2
  • 3
2008-05-31, 17:25
Bannlyst
Jag tror att det där börjar vända nu. Tror att det börjar bli populärt med asiatiska killar i och med tokio hotel/anime o sv.
Citera
2008-06-01, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Saxon_Flix
Jag tror att det där börjar vända nu. Tror att det börjar bli populärt med asiatiska killar i och med tokio hotel/anime o sv.

http://picnic.ciao.com/se/1312447.jpg
Ser inte särskilt asiatiska ut...
Citera
2008-06-06, 23:23
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Illuminati
Näst in till ingen kvinna är ju attraherade av asiatiska män, man ser ju ytterst sällan en vit brud med en japan, inte sant.

Det är för att de ofta har ett risigt huvud-axelbredd ratio. Även om en stor skalle kan rymma en nog så välopererande hjärna och generera sexig intelligens, så hjälper det föga när kroppen i övrigt har lite av en fyraårings proportioner.
Se bara på Mr.Miyagi. Ett praktexempel på nämnda fysik innehas Nordkoreas Kim Jong Il, som ju förvisso inte är japan.

http://kimjongilsdeath.com/images/realKimJongIl1.jpg

Mr.Miyagi, som inte kan dölja sin fåniga fysik trots maffiga axelvaddar:
http://www.abc.net.au/news/features/...iyagi_orig.jpg
Senast redigerad av LéKriss 2008-06-06 kl. 23:29.
Citera
2008-06-07, 01:10
Medlem
intressant, visst är ju Japan populärt i EUropa och USA (jag har alltid gillat Japan), fler av oss reser dit, våra ungdommar kan ha ninjas som specialintresse, mange och anime är lika stort som Disney här i Sverige i allafall, men när jag tänker efter ser ju många gubbar i spel ganska så icke-asiatiska ut.
Japanerna älskar svensk musik, Hammerfall o såna metalband som verkligen är nordiska är ju poppis där, likaså Atsrid Lindgren.

Men även om vi förstås är snyggare så slår nästan inget en japansk Yakuza-eller gangstersnubbe som går fram till dig när du är fasthållen av två japaneser i svart kostym och solbrillor, tittar på dig utan att säga nåt, börjar hånflina och sen vips "HA-YAA", ett slag i magen och du ligger och har tappat luften.

Sägs det inte förresten att män som anses vara fula nollor här kan få en japanska eller koreanska lätt, att dom har sexig status där borta endast för att dom är vita?
Senast redigerad av Star_Gazer83 2008-06-07 kl. 01:14.
Citera
2008-06-08, 18:23
Medlem
korps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star_Gazer83
Sägs det inte förresten att män som anses vara fula nollor här kan få en japanska eller koreanska lätt, att dom har sexig status där borta endast för att dom är vita?

Är du en ful, nördig kille får du inga tjejer oavsett om du är vit eller inte och oavsett om de är asiater eller inte

Det verkar finnas någon form av stark, djupt rotad legend och önskan om hur ful, fet och socialt handikappad du än är, så länge du är vit kan du få sexiga japanskor och koreanskor. Tro mig, det är 100% skitsnack, och det är faktiskt lite patetiskt hur en del inte vill inse det

Åh och indiska tjejer tycker inte om feta killar, bara för de är vita, mer än vad svenska tjejer gör. Bara för att döda en annan seglivad om än lite mindre känd myt
Senast redigerad av korp 2008-06-08 kl. 18:26.
Citera
2008-06-08, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korp
Är du en ful, nördig kille får du inga tjejer oavsett om du är vit eller inte och oavsett om de är asiater eller inte

Det verkar finnas någon form av stark, djupt rotad legend och önskan om hur ful, fet och socialt handikappad du än är, så länge du är vit kan du få sexiga japanskor och koreanskor. Tro mig, det är 100% skitsnack, och det är faktiskt lite patetiskt hur en del inte vill inse det

Åh och indiska tjejer tycker inte om feta killar, bara för de är vita, mer än vad svenska tjejer gör. Bara för att döda en annan seglivad om än lite mindre känd myt

vilken tur att jag är söt, snygg och charmig då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in