Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-30, 02:56
  #1
Medlem
eppelles avatar
Tjena!

Har just tagit 20st rosa (lite avlånga) xanor depot där det står 1.0 på ena sidan har jag för mig. Frågan är om det är depot eller vanliga tabletter. Kanske t.o.m. utlänska? Synd att man vill pilleridentifiera när allt reda är slut :/
Citera
2008-05-30, 03:04
  #2
Avstängd
Petarns avatar
Om det står 1.0 på ena sidan borde det ju vara
1mg och inte 0.5.

Det kanske är hemmatrycka skitpiller som pressas i Krakow av
någon container-asiat som inte riktigt har koll på läget.
Citera
2008-05-30, 03:07
  #3
Medlem
eppelles avatar
Men kranen var mycket noga att påpeka att det var halvor, tror det fanns en brytskåra på andra sidan också.
Citera
2008-05-30, 03:19
  #4
Medlem
PhantomBlots avatar
De rosa är 0,5 mg, ja, och det är inte depot.
Citera
2008-05-30, 03:52
  #5
Medlem
spelade det någon roll att fråga när dom redan är slut?
Citera
2008-05-30, 08:33
  #6
Avstängd
deathstar242s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eppelle
Tjena!

Har just tagit 20st rosa (lite avlånga) xanor depot där det står 1.0 på ena sidan har jag för mig. Frågan är om det är depot eller vanliga tabletter. Kanske t.o.m. utlänska? Synd att man vill pilleridentifiera när allt reda är slut :/

Är de rosa inte alprazolam som är rosa 0,5 mg? ( jag vet att det är den verksamma substansen i xanor,xanax etc) men nu är jag ute efter märket.. har inte sett sådana xanor. Jag hade nämligen sådana alprazolam utskrivna förut.. Jag tycker att det låter rimligare att det är 1 mg - de som ts syftar på..
Citera
2008-05-30, 09:48
  #7
Medlem
Rolixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deathstar242
Är de rosa inte alprazolam som är rosa 0,5 mg? ( jag vet att det är den verksamma substansen i xanor,xanax etc) men nu är jag ute efter märket.. har inte sett sådana xanor. Jag hade nämligen sådana alprazolam utskrivna förut.. Jag tycker att det låter rimligare att det är 1 mg - de som ts syftar på..

Jo 0,5 rosa alprazolam finns som Xanor, det vet jag 110%
Citera
2008-05-30, 13:38
  #8
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolix
Jo 0,5 rosa alprazolam finns som Xanor, det vet jag 110%


Ja, jag har själv fått dom utskrivna. Och som vanligt är fass.se eran vän i sånna här situationer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback