Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2008-05-31, 17:19
Bannlyst
Låt mig hålla med om att arkehål är pratglad. Det argumenterade jag aldrig emot. Däremot såg det mycket konstigt ut att det på grund av att h*n ställde en motiverad och retorisk fråga mot/till Denom orsakade en storm av OT och som jag upplever det, hot mot h*n.

Jag godtar naturligtvis nakenchocks uttalande om att det inte var avsett som ett hot.

Håller dock fortfarande fast vid att RP är till för att användas enbart vid övergrepp som är direkt kopplade till felsteg gentemot reglerna. Jag håller fast vid att jag aldrig sett arkehål bryta mot en regel trots att jag deltagit i många diskusioner/trådar där h*n deltagit. Och även att det ska till ganska grova övergrepp mot reglerna innan jag greppar RP-knappen, vi är ju alla vuxna här på forumet och lite får vi tåla.

Kanske borde tråden ha handlat om RP-begränsning? *ler ohyggligt oskyldigt*
Citera
2008-05-31, 17:23
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Kanske borde tråden ha handlat om RP-begränsning? *ler ohyggligt oskyldigt*

Varför inte starta en sådan tråd? Jag kommer att skriva i den.
Citera
2008-05-31, 18:45
Bannlyst
Varför inte ha en maxgräns på 5 inlägg om dan för alla så vi slipper en massa babblande apor som inte kan hålla fingrarna ifrån tangentbordet.
Citera
2008-05-31, 18:48
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horsatan
Varför inte ha en maxgräns på 5 inlägg om dan för alla så vi slipper en massa babblande apor som inte kan hålla fingrarna ifrån tangentbordet.

Varför inte sätta begränsningar på detta delforum så vi slipper korkade förslag från n00bs
Citera
2008-05-31, 18:53
Medlem
Wojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Varför inte sätta begränsningar på detta delforum så vi slipper korkade förslag från n00bs
Finns en tråd om det redan: http://www.flashback.org/showthread.php?t=678322

Går bra att diskutera där!
Citera
2008-05-31, 19:01
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wojak
Finns en tråd om det redan: http://www.flashback.org/showthread.php?t=678322

Går bra att diskutera där!

Jag vet
Citera
2008-05-31, 20:03
Medlem
svampdamps avatar
Fel fel fel, det finns nya använder som har viktigt att komma med.
Ta ett bättre strypgräpp om dom som missbrukar forumet.
Citera
2010-02-05, 10:31
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
Ska man få spamma forumet på det här sättet :

https://www.flashback.org/u413649

Citera
2010-02-05, 10:37
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
För att minska risken att nya användare kommer till forumet och spyr ner det med skit så anser jag att det borde införas en regel som låter nya användare (dom tre eller sex första månaderna) bara göra ett begränsat antal inlägg per dag. Visst, nu kommer säkert många kommentarer om att dom kanske har mycket och säga men det räcker med ett fåtal välformulerade inlägg per dag för dom nya användarna så dom inte skräpar ner stället direkt.

Åsikter?

Hade man följt din "lag" så hade jag fortfarande varit tvungen att sitta med mitt gamla konto. Men så länge användarna håller sig innanför regelverket, så ser jag inte vad vinsten av ett sådant här förslag skulle vara. Och vad är det som säger att en gammal användare inte producerar mer "skit" än en ny?

Eller menar du att när man fått sex månader under bältet, att man då växer till sig som person? Tror inte det.
Citera
2010-02-05, 10:41
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackadsmurf
Ska man få spamma forumet på det här sättet :

https://www.flashback.org/u413649

Men istället för att bara kolla på antalet inlägg, så kan man kolla på vad användaren på riktigt postat. Ser man på ovannämnd så ser det ut som att h*n kommit med sakliga svar i det trådar h*n skrivit i.

Det är innehållet som räknas, inte det hur mycket man postar.

Om nu inlägg/dag är det som avgör, huruvida man postar skit eller inte, så torde ju Ruskibuss vara en riktig skitproducent, vilket inte är fallet.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in