2011-12-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Varför är det så tyst om Ted?

Ja kom igen nu, varför blev han skjuten? Själv tror jag han hustlat någon, för t.. Är inte den som är kaxig.
Citera
2011-12-02, 23:46
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Nu kan jag ha fel, men jag tror aldrig att HA har tagit emot någon från OMC, och det gäller world wide. Jag kan som sagt ha fel, men jag tror aldrig att det har hänt.

Jo det har de, o det misstaget lär de aldrig göra om. I USA tar man ogärna emot folk ifrån ngn av de fem stora. Du kan patcha upp, men aldrig åt sidan. Så det skall vara om jag får säga mitt.
Citera
2011-12-03, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajenvrak
Jo det har de, o det misstaget lär de aldrig göra om. I USA tar man ogärna emot folk ifrån ngn av de fem stora. Du kan patcha upp, men aldrig åt sidan. Så det skall vara om jag får säga mitt.

dagens sanning.
Citera
2011-12-03, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Ridde är inte poupulär. Tack vare han och din andre idol medhi ser ju BMC ut som de gör i dag. Ett gäng kamelryttare utan mc-intresse som går omkring spelar mangas.
En hel del folk var det väl som hoppade av BMC när medhi var president. Helt plötsligt kunde inte folk längre identifiera sig med vad 1% sfären handlade om när det blattedvärg trodde han va
De där var i början när de startade 01 och Martin G. och Seppo hoppade av(nja.. lite hur man ser det), glöm inte att Ridde och Mehdi byggde enlig direktiv uppifrån(HBG o Halmstad)

Citat:
OMC har inte glömt bort GBG, de har försökt starta där flera gånger, de försökte för flera år sedan och de gjorde ett tafatt försök för inte så jäkla länge sen.
De "startade" upp 01 faktiskt men det blev inget med det...De hade en grupp som var supporters eller vad man ska säga. De hade då tshirtar med loggan. Efter 01 har jag ingen aning om de försökt.

Citat:
Det måste väl finnas några kvar i OMC, för inte fan kan Pidder tro att han blir mottagen i varken BMC eller HA.
Varför inte?? Han är ju en riktig biker och hans vän Jonas G är ju BMC. Oavsett så kommer han nog försöka med tanke på att OMC snart är borta och tror nog att BMC vill ha honom med tanke på hans kvaliteeer och deras ändå lite låga ribba

Citat:
Ursprungligen postat av enprocent
Ja dom röd vita var väldigt fula och försökte se till att hattarna försvinner från sthlm men dom lyckades inte och nu kommer dom få problem
ja herrejävlar vilka stora problem de kommer få, men mot vem? Mot en avdelning som inte existerar. HA Sthml är ju störst i Sverige

Citat:
Att T kommer från BSK har ju inget att göra med hur han är i BMC. Han kör en hel del hoj, tror det eller ej. R är långtifrån impopulär. Tvärtom så är det nog han som de flesta gillar då han har en skön stil. lättsam och laid back, T och R är nog de som har flest vänner utanför klubben.
Kanske inte så många nära vänner utanför men många kompisar. Ridde är en riktig festprisse som passar bra in i GBGs krogvärld
Citera
2011-12-03, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
De "startade" upp 01 faktiskt men det blev inget med det...De hade en grupp som var supporters eller vad man ska säga. De hade då tshirtar med loggan. Efter 01 har jag ingen aning om de försökt.
Jag minns inte årtalet men det kanske var 01 som du säger. Första gången de försökte dra igång så har jag för mig att de var skinnskallar. De har även försökt efter det men då blivit 'påkomna' och tillsagda att lägga ner.

Citat:
Varför inte?? Han är ju en riktig biker och hans vän Jonas G är ju BMC. Oavsett så kommer han nog försöka med tanke på att OMC snart är borta och tror nog att BMC vill ha honom med tanke på hans kvaliteeer och deras ändå lite låga ribba
Jag tror inte BMC tar emot honom, men klart jag kan ha fel. Det är ju mycket som sker som man på förhand inte kunnat tro.

Citat:
Kanske inte så många nära vänner utanför men många kompisar. Ridde är en riktig festprisse som passar bra in i GBGs krogvärld
Han har mycket kompisar och T likaså, så att R skulle vara impopulär är rent skitsnack från Buzz.
Citera
2011-12-03, 14:32
Medlem
lotos avatar
Det var väl Mehedi som byggde upp Bandidos mc GBG väl. Så hur kan folk ha hoppat av göteborgs avdelningen när han kom dit. Det fanns bara ett X team i gbg innan Mehedi kom. BUZZ du värkar inte veta vad du pratar om som vanligt.

Kan ha fel men det e vad jag har fått höra av folk och av innsatta i den världen.
Citera
2011-12-03, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loto
Det var väl Mehedi som byggde upp Bandidos mc GBG väl. Så hur kan folk ha hoppat av göteborgs avdelningen när han kom dit. Det fanns bara ett X team i gbg innan Mehedi kom. BUZZ du värkar inte veta vad du pratar om som vanligt.

Kan ha fel men det e vad jag har fått höra av folk och av innsatta i den världen.
Läs vad jag skrev! Det fanns ett x team innan mehdi kom och några av dom hoppade av eller fick inte vara kvar-beroende på vem du frågar...

Citat:
Jag minns inte årtalet men det kanske var 01 som du säger. Första gången de försökte dra igång så har jag för mig att de var skinnskallar. De har även försökt efter det men då blivit 'påkomna' och tillsagda att lägga ner
vet att några som startade x-team också hade bakgrund som skins. Du skriver lite roligt, "påkomna", vad hände då och vem krävde att de skulle lägga ner?
Citera
2011-12-03, 16:39
Medlem
Citat:

Om du läser vad Buzz skriver så ser du att det står att han menar att folk hoppade av när/under tiden M var president. Jag ser inte att han nämner vem som startade det och att det var då avhoppen skedde.

Det jag har hört är att det var M och R som startade det i GBG. Det fanns alltså inget X-team innan, utan det var M och R som drog igång Red and Gold i GBG.
Citat:
Ursprungligen postat av GWashington
Läs vad jag skrev! Det fanns ett x team innan mehdi kom och några av dom hoppade av eller fick inte vara kvar-beroende på vem du frågar...

Jag tror du har fel där. Det vad M som startade det hela.

Citat:
Du skriver lite roligt, "påkomna", vad hände då och vem krävde att de skulle lägga ner?
Det som hände var att de inte fick fortsätta med det de höll på med.
Citera
2011-12-03, 17:01
Medlem
lotos avatar
Citat:
Om du läser vad Buzz skriver så ser du att det står att han menar att folk hoppade av när/under tiden M var president. Jag ser inte att han nämner vem som startade det och att det var då avhoppen skedde.

Det jag har hört är att det var M och R som startade det i GBG. Det fanns alltså inget X-team innan, utan det var M och R som drog igång Red and Gold i GBG.

Det som hände var att de inte fick fortsätta med det de höll på med.

Det fanns ett x team innan M och R. Det var några gubbar från Kungälv kungsbacka tro jag med högerväderingar. M och R blev anslutna till det manskapet genom kontakter från Halmstad när dom lämnade bsk. Då var det fortfarande ett X team. Mellan 2001-2003 så blev gbg avdelningen ett prospect chapter. Då hade M sina gubbar kvar och dom tidigare hade lämnat utan 2 st med höger tankar. Det var John Ejde och en till person tro min källa jag har pratat med.

Dessa nazister hoppade av på grund av att kamelrytarna tog ställning i klubben. Men ingen kan säga utan gbg avdelningen och M så hade inte BMC varit där dom är och varit i sverige i dag.

kamelrytarna har satt avtryck i mångas ögon och det gör så ont i mångas hjärtan värkar det som efter som det finns ett sånt hat om alla dessa kamelrytare. Jag tycker att man ska gå efter karaktär,loljalitet,heder och personlighet och inte efter hur ful, snygg, vit, svart, grön, gul eller nationaletet.
Senast redigerad av loto 2011-12-03 kl. 17:04.
Citera
2011-12-03, 17:49
Medlem
Citat:
Det fanns ett x team innan M och R. Det var några gubbar från Kungälv kungsbacka tro jag med högerväderingar.

Men om det var killar från Kungälv/Kungsbacka så fanns väl inte de i GBG?

Fanns det rödguld i GBG innan M och R blev det? Nej, inte enligt det jag vet.

Citat:
M och R blev anslutna till det manskapet genom kontakter från Halmstad när dom lämnade bsk. Då var det fortfarande ett X team. Mellan 2001-2003 så blev gbg avdelningen ett prospect chapter. Då hade M sina gubbar kvar och dom tidigare hade lämnat utan 2 st med höger tankar. Det var John Ejde och en till person tro min källa jag har pratat med.

Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Är du 100 på att M var med i BSK innan?

Hur som helst så ser jag inget i din text som säger att det fanns några x-team i själva GBG, innan M och R drog igång det. Om det fanns några banditer i GBG innan M och R, så försök minnas vem det kan vara, om du kan
Citera
2011-12-03, 21:01
Medlem
Citat:

Det fanns redan ett X team när Ridde och Mehdi kom på men väldigt snart var de som var före dom (Läs ex skinnskallarna borta) så det blev något av en nystart.
Citera
2011-12-04, 05:35
Medlem
GWashington tror på tomten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här